مجبور شدم پنیر را در جایی دیگر بیابم

By مریم عرشی

ژوئیه 25, 2007

Category: Uncategorized

21 Comments »


از سال ۸۱ در Persianblog اتاقی کوچک داشتم که بنا به عشق دیرینه ام به دریا و آسمان ،دو بزرگی که همواره برای من تجلی خالقی بی همتا بودند نامش را «از دریا تا آسمان» نهادم و در آن می نوشتم و این اواخر هم تمریناتم در عرصه عکاسی را در آن می گذاشتم. از خوب یا بد روزگار، ان صفحه دیگر وجود ندارد ، شاید برگردد اما من دیگر رفته ام و قسمتی از من و بهترین سالهای جوانیم و وبگردیم در آن مانده است. با این کوچ نامیدیگر برگزیدم.نه از آن جهت که دیگر دریا و آسمان را دوست ندارم نه من هنوز هم که به دریا و آسمان می نگرم در آنها غرق می شوم و چشمانم هم همیشه خیس می شود. اما الان می دانم که برای گفتن آنچه مابین این دو است به ادراکی و شعوری ماورای آنچه من دارم نیاز می باشد. پس نام این وبلاگ را صندوقچه گذاردم . صندوقی کوچک اول بیاد برادرم که در کودکی مرا به این نام می خواند و الان در کشوری دور شاید دخترش را به این نام بخواند و دوم به این امید که وقتی در این صندوقچه باز می شود چیزی با ارزش در حد خودم در آن یافت شود.

با نام و با امید او آغاز می کنم.

————————————-

آخرین پستم در اون وبلاگ  شروعی برای اینجا است. در این دنیای بیکران همه ما بدنبال ساحل می گردیم همیشه و همه جا . هیچ وقت هم بیاد نمی اوریم.

21 Responses to “مجبور شدم پنیر را در جایی دیگر بیابم”

  1. با سلام وبلاگ قشنگ و پرمحتوایی دارین براتون آروزی موفقیت میکنم.موفق باشینمنت بزارین و به ما هم یه سری بزنین.فعلا بای

  2. مهم اینه جرات کردین که برگردین

  3. salam weblogeto0o0n kheili ghashange o0o0omidvaram ghashangtaram beshe va…. movafagh bashid

  4. سلام دوست عزیز,جای جدید مبارک, الان ما به شما نزدیک تر شدیم…ممنون که این تغییر را خبر دادید و نکته دوم این که در مورد عکس پانارامایی که عنایت فرموده بودید باید بگم که کاملا حق با شماست. دوربین من SLR است و قابليت گرفتن عكس پاناراما را ندارد و من خودم اين كار را انجام دادم و خوب نتيجه خود گواه نابلدي بنده است. عذر مرا بپذيريد…بدرود.

  5. سلامممنون بابت تبريكو مبارك باشه خونه نودر ضمن اين سرويس هاي ايراني اصلا قابل اعتماد نيست و هنوز هم دير نشده بيايين ورد پرس 🙂

  6. سلام.منزل نو مبارك.چند خطي در برج سينا براي از دريا تا آسمان و صندوقچه خط خطي كرده ام. سر بزنيد

  7. سلامافتتاح وبلاگ جدید اتون رو به شما تبریک میگمولی پیشنهاد من بلاگ اسکای ا چون امنیت بالاتری نسبت به بلاگفا داره ا شاید دیگر آرشیو شما از بین نرود.متن بسیار زیبایی بودموفق و پیروز باشید

  8. سلام.. مرسی از نظرتون .. امیدوارم که این شروعی باشه برای کار هایی بهتر و اینده ای روشن تر و امیدوارم با این که در صندوقچه هستید همیشه به فکر اسمان باشید با دلی به وسعت دریا ..

  9. برای باریدن چه فرقی داره که زمین کجاست.مهاجرت یکی از بهترین کارهاییست که یه آدم میتونه بکنه . خیلی وقتا میخواد خودشو بروز کنه اما محدودیتها و سنتهای محل قبلی چنین اجازه ای نمیده و ازین باب که اینجا همون ardvisoor قديمي رو ميبينم خوشحالم . اما منم ازون ardvisoor كلي خاطره داشتم .. ازهمون سالهاي تا به امروز . به هر حال اين نويسندست كه مهمه … ايشالا هميشه سالم و سربلند بشيد

  10. سلام خوشگل تر شدهاز متن هم خوشم اومد

  11. سلام مریم خانماولا متاسفم واسه این واقعه آدم دلش میسوزه واسه این همه عکس و زحمتی که اونجا کشیده بودین.. البته با آدرس ardvisoor.persianblog.ir رفتم به وبلاگ شما ولی نمیشه نظر داد ..خب این هم یه کوچ اجباری بعد از این همه سال برای شما بود..به فال نیک بگیرید و ……دوما خوشحالم که همسایه خودمون شدین و بلاگفایییییییمیگم اگه اینجارو هم هک کنند تکلیف ما چیه؟؟!!

  12. سلامممنونم كه سر زدينقبول دارم كه وبلاگ نويسي در ايران كار آساني نيست ،آنهم در يك كشور جهان سومي !ولي مطمئن باشيد كه يك روز هم در خانه ما عروسي ميشود !!!بنويسيد … راستي يك موضوع جديد را فهميدم ، بد نيست كه آن را به شما هم بگويم :ايران بعد از هندوستان بيشترين تعداد وبلاگ نويس را در دنيا دارد !عجالتا شما را لينك كردم

  13. سلام . امروز موفق به باز کردن وبلاگ قبلیتون نشدم و از اینکه » صندوقچه » رو بطور اتفاقی پیدا کردم خوشحالم و تبریک میگم. امید که صندوقچه ای باشه پر از مهر و محبت و نوشته ها و عکسهایی که حتما مثل همیشه زیبا خواهند بود .

  14. سلام خیلی وقته که میرم وبلاگتون ولی موفق به دیدنش نمیشم خیلی اتفاقی الان با وبلاگ جدیدتون رورو شدم و خوشحالم از این بابت ولی می بایست اطلاع میدادینبابت وبلاگ قبلیتون هم متاسفم

  15. سلام. وبلاگ جدیدتون رو تبریک می گم.عکس زیبایی هست و به دلم نشست ، شاید به خاطر موج های زنده دریا بود. هر چند عکس چندان معنایی هم نداشت. موفق باشی

  16. سلام دوست عزیز,با برکت به روزم.بدرود.

  17. خانه نو مبارك…موفق باشي…

  18. سلامببخشید من یه کمی خنگمنفهمیدم این وبلاگ بالاخره مال شماست که خانم عرشی هستید ؟یا مال برج سینا که احسان باشه ؟اگه میشه یه کم توضیح بدین ادرس وبلاگ رو هم می دم حضورتون .سر راسته راحت پپداش می کنین خونه منوخوش خال میشم که بیاین و بگین بالاخره کجا مال کیه

  19. سلام با نگاه های پشت شیشه به روزم

  20. سلام. باغبان گر چند روزی صحبت گل بایدشبر جفای خار حجران صبر بلبل بایدش پرشین بلاگ نمرده!

پاسخی بگذارید

