اسیر

By مریم عرشی

اوت 5, 2007

Category: Uncategorized

19 Comments »


 

شعر بي دروغ

ما که اين همه براي عشق
                      آه و ناله ي دروغ مي کنيم

راستي چرا
در رثاي بي شمار عاشقان
                             -که بي دريغ-
خون خويش را نثار عشق مي کنند

از نثار يک دريغ هم
                            دريغ مي کنيم؟

قیصر امین پور

به امید آنکه دوستان دربندمان به آغوش خانواده بازگردند.

پ.ن :

از همه دوستان بابت ابراز لطف ممنون

دوست خوب سلول خاکستری نمی دونم چرا دوست دارم تا ایرانم خانه ام ایرانی باشهُ باهمه کمی ها و کاستی ها

دوست گرامی مثلث ممنون از پیشنهاد بلاگ اسکای  ، اما دوست دارم حالا که این خانه را برگزیدم تا ویران نشده همین جا باشم.

دوست مهربان برج سینا ممنون بابت افتخاری که به من دادی و دروبلاگت از من یاد کردی

و دوست قدیمی نیکیتاک ، وقتی گلی از ریشه درآمد اگر درجای دیگر کاشته شود دیگر ان رنگ و بو را ندارد و بلبل برای اینکه رنگ و بوی گل قدیم از یادش نرود گلی جدید برمی گزیند. 

 

19 Responses to “اسیر”

  1. عشق، عجیب کلمه و احساسیه که خیلی ها هنوز نشناختنش.

  2. بسه ساکت نشستندر خونه ها رو بستناز همه دل بریدن دل به کسی نبستنیالا پاشین بجنگینبا این روزای ننگینچه فایده داره اینجاحتی نشه بخندین

  3. سلام .. عکس جالبی شده و هماهنگی جالبی با نوشته داره .. لذت بردم هم از شعر بی دروغ و هم از عکس بی دورغ ..

  4. بسیار زیباستمتن هم با عکس کاملا همخونی دارهموفق باشی

  5. به امید آزادی این عزیزان در بند رژیم

  6. سلامهرجور كه راحتي، خوشحالم كه آپ شدي.

  7. سلام دوست گرامی,آرزویتان هم مانند عکستان زیباست. امید که آن شود…به ما سر بزن.بدرود.

  8. سلامممنون که اومدیو ممنون که اینقدر قشنگ نوشتیآن زمان که بنهادم سر به پای آزادیدست خود ز جان شستم از برای آزادیکاش……………

  9. عکس و شعر هر دو قشنگن . مثل همیشه

  10. سلام دوست خوبمشعر زیبایی انتخاب کردی که همخوانی قوی با عکس دارهموفق باشی

  11. سلام دوست عزیز,در زوات مهمان ما باش…بدرود.

  12. سلام عکس زیبایی بود از نوشته هایت هم استفاده کردم …موفق باشید

  13. سلام عکس و شعر بسیار زیبا و از سویی سرشار از درد و غمهمن هم آرزوی آزادی همه کسایی رو دارم که ناحق به بند کشیده شدن

  14. coment بالا مال منه اسممو اشتباه نوشتم

  15. دوستای در بند گناه دیگران بردوششونهشعر جالبیه

  16. سلام دوست عزیز … اولین باریست که فتوبلاگ شما رو میبینم … من هم مانند شما آرزوی روزی را دارم که کسی بخاطر افکارش دچار زحمت نشود. یاد جمله ای از جیم موریسن می افتم که گفت: «روی را می بینم که برای مشتی ماشین در حال اجرای کنسرت هستم» … به امید اینکه آن روز نیاد

  17. سلام. خوبید. خوشحالم به به روز کردید. شعر زیبایی بود

  18. یک شعر زیبا و در ارائه مفهوم عکسموفق باشید

پاسخی بگذارید

