By مریم عرشی

اوت 20, 2007

Category: Uncategorized

21 Comments »


آفتابي كه بدين سوي افق
 كوچيده ست
 جامه اي
 بر تن هر خشك و تري
 پوشيده ست
 بي گمان هيچ زباني
هرگز
اين همه واژه ندارد
 اينك
شاعران حيران
در ساحت رنگ و آواز
كانچه در چامه نمي گنجد
 در جامه
 چه سان گنجيده ست ؟

 

(فکر می کنم از شفیعی کدکنی باشه)

 

پ.ن :(یکی از دوستان !!! لطف کرده بود گفته بود برای یک خانم زشته با اسم کوچیک برای دیگران کامنت بگذاره، والا به نظر من اسم کوچیک و بزرگ نداره ُ اول و آخر یک کلمه چند حرفیه که قراره به یه آدم اطلاق بشه و نه خصوصیاتشو تعریف می کنه و نه چیز دیگه. اما چون مطمئن هستم نیت این دوست!!!! خیر بوده از این به بعد همه جا با همین اسم صندوقچه کامنت می گذارم، اما امان از این خوب و بد ها که برای هم تعریف می کنیم)

21 Responses to “”

  1. سلام. خوبید.عکس زیبایی شده. ولی حجم عکساتون خیلی زیاده و به سختی واسم لود شدن. موفق باشید

  2. سلام خانم عرشی یه عکس انتزاعی با رنگهای گرم اگه به اینجور عکسها علاقه دارین حتما به این فتوبلاگ سر بزنینwww.deceptivemedia.co.uk

  3. یییییووووووووواااااااااهههههههههه چه خوشگوله ….. سالی یه بار هم بهم سرنزنید چیزیو از دست ندادین صندوقچه جان…. برای یه خانم زشته ولی برای یه آقا خیلی قشنگه که تو هر کاری که یه نخود هم بهش مربوط نیست دخالت کنه ….. البته امیدوارم جسارتا اون دوستتون اخوی یا ابوی یا همسر غیرتیتون نباشن …… مسخره است که در رابطه با این سبک بپرسیم این چیه ؟ اگر اشتباه نکنم اون نصفه چراغه …. اگر وزنه رضا زاده نباشه!

  4. بسیار آبستره زیبا و دوست داشتنی هستش…..

  5. سلاممرسی از پست جدیدعکس برای من هم دیر باز شد با اینکه حجمش هم کم هست!واژه «شاعران حیران» برام جالب بود از این نظر که قرآن هم از شاعران با عنوان «سرگشتگان در وادیهای خیالی» یاد میکنه و اینکه چیزهایی میگویند که خود عمل نمیکنند و پیروان آنها را هم گمراه…شاد باشید

  6. ببخشید من اشتباها حجم یک عکس دیگه رو دیدم . عکس شما سنگین هست . مرسی

  7. سلاماولا من با نظر اون دوستی که در پی نوشت گفتید کاملا مخالفماون شخص حتما با خودش مشکل داره که میگه یه خانم نباید اسم کوچکش رو بگه تو اسلام هم هیچ جا همچین رفتار عصر حجرانه ای توصیه نشدهاصلا اسم چه کار میخواد بکنه اسم یه شخص فقط بهانه ایه برای شناختن اون شخص که نشونه رشد تمدنه اون جامعه استاگه شما اسمتون رو نگید خدای نکرده ما به عنوان سنگ،چوب، صندوقچه یا … بشناسیمتوناین صحبت منو به اون عصر حجری بگید تا بدون تو چه زمانی داره زندگی می کنهانقدر حرف زدم که یادم رفت نظرم رو در مورد عکستون صحبت کنمعکستون زیبا و سرشار از گرمی ناشی از رنگ های گرمشهضمنا با پرواز رهایی به روزم

  8. سلام جالبه راستی اون عکس خودتونه ؟

  9. سلام دوست عزیز,عکس بسیار زیباییست که به قطعه ای زیباتر مزین شده است.نظر هر کس محترم است ولی دلیل نمی بینم که شما بخواهید با کلامی نظر یا روش تان را عوض کنید.آزو منتظر شماست…بدرود.

  10. ممنون از تشریف فرماییتون…رسم ادب حکم می کرد چند دقیقه ای مهمان شما باشیم که مسلما صاحبخونه هم آنلاین نبود…خونه بدون صاحبخونه هم که حس کنجکاوی آدم رو تحریک می کنه تا خوب به همه جا سرک بکشه!!!نظر تخصصی نمیدم…فقط عکسها خیلی زیبا بود…موفق باشی

  11. سلام…رنگهاشو دوست دارم…عكس خوبيه…راستي تو واتر مارك اشتباهآ نوشتي maryan Arshi

  12. عکس خیلی قشنگیه . آفرین .من دارم می رم خدمت سربازی به این نظام مقدس خدمت کنم .اگه دوس داشتین برای همدردی بیاین آیریکان

  13. سلامممنون که به من سر زدییه پیشنهاد برادرانه !به نظر من تعداد پستهای صفحه اصلی رو کم کنی بهتره چون لود کند هست.علاقه مند به تبادل لینک هستماگه شما هم مایلید کامنت بزاریدراستی رو مورد اون قضیه اسم کوچیک – به نظر من فرقی نمیکنه چون ..من همه مشخصاتم رو میزارم !!!البته من پسرم!!موفق باشی

  14. هاااااااااااااااااا من نبودم به من فحش دادی؟ کجا از ریشه دراومدی؟ اصل مدرک نیست توانائی گرفتن مدرکه وقتی دانه باشی یعنی پتانسیل گل شدن پس دیگه لزومی نداره به فکر ریشه در اومده و گل تازه و اینجور چیزا باشی . ما آفتابو تو خونمون صورتی کردیم با پرده صورتی تا نورش اذیتمون نکنه شایدم ما نورشو اذیت نکنیم در مورد فیلتر شدن هم یه فیلتر شکن خوب برات میفرستم فقط چون exe نمیشه با ایمیل فرستاد یکم درد سر داره که توضیح دادم .

  15. بدون تعارف عکست عکس خوبی نیست. رنگ بخش کوچکی از یک عکس است و تنها وسیله ای است که سوژه با آن راحتتر به مخاطب منتقل شود. من در این عکس چیزی جز یکسری رنگهای شاد و روشن که حس خوشی چند ثانیه ای را منتقل می کند چیزی نمی بینم.و فراموش نکن تاثیرگزاری یک عکس باید بیش از چند ثانیه باشد …موفق باشی و سربلند

  16. جالبه. بعضی اوقات هم به وبلاگ سابقت سر میزدم. گمون کردم که کلا غیبت زده که با لینکی که برای نیکیتاک گذاشتی دیدم اینجایی.به هر حالبا اینکه خودت میدونی این خوب و بدها سرکاریه بازهم قبول کزدی که اسم کوچیکت رو به کار نبری؟چرا؟چون از روی دلسوزی بود؟ چون نیتش خیر بوده؟مگه پدر و مادرهای ما از گفتن اون همه چرت و پرت و دروغ (که بیشترش رو خودشون هم نمیدونن دروغه) نیت خیر ندارن؟این چه ربطی به نیت داره؟ملاک حقیقته…

  17. سلام باسرودی تازه بروزم .

  18. خیلی خوشحالم که از نقدم دلگیر نشدی. با به‌به و چه‌چه که نمی‌شود کمک حال همدیگر باشیم برای پیشرفت کارهایمان؟!‌ منتظر کارهای خوب و جدیدت هستم.موفق باشی

  19. سلام.چه به اسم کوچیک ، چه به اسم بزرگ ، دیدن اسمتون ، ما رو خوشحال میکنه .عکس زیباییست .ممنون.

  20. من جز در مورد پست هیچی نمینویسم …. اصرار نکنید لطفا !!!!! (شوخی)ببین یه پست جدید بزار دیگه …. مردم اینقدر اومدم اینجا و حرف نزدم …

  21. سلامبا یک عکس تازه ی تازه ی تازه به روزم !راستی از رنگ و ترکیب عکس لذت بردم ولی نفهمیدم سوژه چیه

پاسخی بگذارید

