از سبز به سبز

By مریم عرشی

اوت 25, 2007

Category: Uncategorized

23 Comments »


من دراين تاريكي
فكر يك بره روشن هستم
كه بيايد علف خستگي ام را بچرد
من دراين تاريكي
امتداد تر بازوهايم را
 زير باراني مي بينم
 كه دعاهاي
نخستين بشر را تركرد
من در اين تاريكي
 درگشودم به چمنهاي قديم
به طلايي هايي كه به ديوار اساطير تماشا كرديم
من در اين تاريكي
ريشه ها را ديدم
و براي بته نورس مرگ آب را معني كردم

(سهراب سپهری)

 

23 Responses to “از سبز به سبز”

  1. بعضی وقتها خیلی دلم آرامش میخوادآرامش مرد چوپان ………

  2. سلام دوست عزیز. نمی دونم سابقه آشنایی ما از کی بوده. اما تا الان که عکساتون رو ندیدم افسوس می خورم. عکساتون زیباست و دارای فرمی قوی هستند. موفق باشید.

  3. عکس و نوشته ترکیبی خوش آیند فراهم آورده

  4. ایشالا علف خستگیتون خورده بشه .

  5. به عنوان پیش کسوت، ورودتون رو به جمع فتوبلاگر ها تبریک میگم این عکس رو خیلی خیلی دوست دارم از زاویه خیلی پایین تر و نه روی زمین ببینم، بایه کادر عمودی نمیدونم ازش شاتی داری یا نه

  6. سلاممرسی از عکس و انتخاب های زیباتون.

  7. کاش عکسها رو بزرگتر میزاشتید ممنون

  8. و بزی از نقشه جغرافی آب بخورد؟!….آن سایه عکست توجهم را خیلی جلب کرد.

  9. سلام دوست عزیز,عکس و متن بسیار زیباست. بنظر من مزین کردن عکس با متون باعث می شه که آدم نتونه کاملا نسبت به عکس حس پیدا کنه. از یک جهت این می تونه بد باشه چون روی نقدی که می تونه بیان شه تاثیر می زاره. توی این عکس من بیشتر دنبال پیدا کردن یک رابطه بین عکس و نوشته هستم و نمی تونم بصورت خاص روی عکس تمرکز کنم. البته این نظر منه با نگاه این که اولویت با عکس است.رویای خیس ما را نظاره گر باش…بدرود.

  10. سلام با وبلاگ شما از طریق وبلاگ علیرضا آشنا شدم .امیدوارم موفق باشید .من و همسرم نیز اوقات آزادمونو عکس میگیریم به ما هم سر بزنید .

  11. اینجا همیشه ارزش سر زدن داره. همیشه. شک نکن. ترکیب عکسها و شعرها فوق العاده است. گاهی لازمه که آدم بی سر و صدا بیاد و نگاه کنه و بخونه و لذت ببره و بره. همین!

  12. سلام – وبلاگ من هم پر است از سبزی دوست داشتی بیا و اگر خواستی تا تبادل لینک کنیم

  13. سلاماول گوسفندا رو نديدم يكم تيره شده بود حالا اينجا كجاست؟در مورد پست قبيتون هم م خوب سخت نگيريد وقتي تو اين مملكت بعضي از مردا هنوز زنشون رو به اسم پسرشون صدا ميزنن ديگه چه انتظاري دارين!!!!!!!!!!!!!!!

  14. سلام نه مطمئن باش اینجوری نیست … یعنی رسم نیست و قرار نیست باشهعکس لطف خودش رو داره…برای ثابت کردن این قضیه لینکت رو هم گذاشتم تا هر چند وقت یک بار عکسها رو ببینم موفق باشی …

  15. چقدر از نظر فرمی و محتوایی منو یاد سهراب سپهری میندازه.شعر خودته؟

  16. وای عجب سوژه ی زیبایی .شعر هم بسیار زیباست. عکس رو میدونم میخواستم بدونم شعر هم مال خودتونه ؟

  17. عکسش که بکره شایدم بویی که میده داره آزارم میده

  18. سلام دوست خوبم.ممنون از محبتت و ممنون از شعر ماهي. اميدوارم هميشه چشمهءيقين در دلتان بجوشد. دست راستتان زير سر من.تا بعد.

  19. دیدم که چگونه متلاشی شد هنر

پاسخی بگذارید

