By مریم عرشی

اوت 28, 2007

Category: Uncategorized

23 Comments »


 

پ.ن : اگر دوست دارید بدانید تاچه حد به وبلاگ نویسی معتادیدُ سری به اینجا بزنید

How Addicted to Blogging?

بنده حقیر که ۷۷ درصد معتاد تشخیص داده شدم.

23 Responses to “”

  1. زندگی رنگهای قشنگی داره.گاهی در پیچ و تاب یک رنگ محصور میمونیم .یه مقدار زمان میبره تا بیام بیرون..عکس زیبا و ساده ایست.

  2. خیلی زیبا. با یه ترکیب بندی و رنگ خیلی خوب. ای ولا

  3. بسیار زیبا…اینم یه آدرسه که سر بزنید پشیمون نمی شینwww.milouvision.com

  4. ÷س هنوز به خوب شدنتان امیدی هست 🙂 من که 80%

  5. گناه این جلوئیه اینه که خوشگلتره پس قفسش بسته تره که مبادا از تو کادر در بره (مثل اون کلاغه که تو قفس سهراب نبود) …

  6. ما تقریبا به تمام چیزای اطرافمون معتادیم و خودمون خبر نداریم! ولی این تستت منو 72 درصد معتاد نشون داد. راستی با اجازه یکی از عکساتو برداشتم….

  7. بسیار زیبا هستش…رنگ و کانتراست من رو یاد نگاتیو هام انداخت و البته عمق میدان زیبایی داره.

  8. سلام خسته نباشی زیباست موفق باشی

  9. سلام عیدتون مبارکعکس جذابی شدبا یه عکس جدید و مطلبی تازه به روزم(مارتن شربت خوری و پادشاه سبزپوش) !

  10. سلام دوست هنرمندمممنون از عکس زیبا بود

  11. سلام دوست گرامی,نمیدونم من واقعا برای این پست نوشته ای نگذاشته ام یا این که به دلیلی حذف شده است. برای خودم جالب است چون این پست را همان هفته پیش دیدم… در هر صورت عکس بسیار زیباییست که من از نحوه فوکوس آن بسیار لذت بردم. ضمن این که از رنگ و کادر خوب آن هم نمی شود چشم پوشی کرد.بدرود.

  12. واجب شد از ما هم یک عکس بگیری اما قول بده عکست شکل خودم نشه که چشم دیدن خودم رو نداریم !!!

  13. زیبا بود و دوست داشتنی. تسلطتون به تکنیک قابل تحسینه.

  14. سلامقبله ی من کجه ….. یعنی خودم کجش کردم ! آخه چشم شیطون کر !!!!!!!!!! هنوز با هم نامحرمیم و خوب به قول مادرم خوبیت نداره دختر جماعت با نامحرم …. راستی میگن کولی ها بی کس و کارن ! اما خوب فکر نکنم زیاد وقتتون گرفته بشه اگه بخواین یه سری به وبلاگ دختری بزنین که بعد از عمری خدا براش یه پیراهن عروس گشاد خرید که اون رو هم باد با خودش برد تا …و اون دلش تنگه حتی تنگ تر از مانتوی دختری که….منتظرتون هستم نظر یادت نــــــــــــــــــــــــــــــــ(«)ــــــــره

  15. عشق يعني يك سلام و يك درود عشق يعني درد و محنت در درون عشق يعني يك تبلور يك سرود عشق يعني قطره و دريا شدن عشق يعني يك شقايق غرق خون عشق يعني زاهد اما بت پرست عشق يعني همچو من شيدا شدن عشق يعني همچو يوسف قعر چاه عشق يعني بيستون كندن بدست عشق يعني آب بر آذر زدن عشق يعني چون محمد پا به راه عشق يعني عالمي راز و نياز عشق يعني با پرستو پرزدن عشق يعني رسم دل بر هم زدن عشق يعني يك تيمم يك نماز عشق يعني سر به دار آويختن عشق يعني اشك حسرت ريختن

  16. سلام با تبادل لینک موافقی….خبرم کن

  17. سلام عزیزم…تو کف عکست بودم نمیدونی چجوری… به قدری که نفهمیدم رئیسم بالا سرمه!!!اگه خواستی به دوتامون سر بزن…http://venusland.blogfa.comhttp://axasbashi.blogfa.com

پاسخی بگذارید

