By مریم عرشی

سپتامبر 4, 2007

Category: Uncategorized

21 Comments »


صداي زنگ قافله را مي شنوي ؟
با مشتي كابوس همسفر شده ام
راه از شب آغاز شد به آفتاب رسيد و اكنون از مرز تاريكي مي گذرد
قافله از رودي كم ژرفا گذشت
سپيده دم روي موج ها ريخت
 چهره اي در آب نقره گون به مرگ مي خندد

سهراب سپهری

محل عکس : دریاچه تار ، چوپانی با افتخار گوسفندانش را به چرا آورده بود.

21 Responses to “”

  1. چه گوسفندان سر به زيري!!!

  2. سلام.عکس زیباییست. چوپانها همیشه مغرورند …راستی حجم عکساتون بالاست یا اینترنت من بده؟

  3. ضد نور زیبایی شده ادم احساس میکنه هیچ چیز به جز این گوسفندان تو دنیا نیست

  4. گوسفند ها معلوم نيستند…

  5. سلام. مثل هميشه عكس زيبايي بود. موفق باشيد.

  6. مرغ زیرک گر بدام افتد تحمل بایدش (احمقانه ترین کامنتی که میشه گذاشت)

  7. صاحبدلاناین سایت مجموعه گرد آوری اشعار عارفانه و عاشقانه شعرای قدیم وجدید استمنتظر دیدار شما هستیم واین بار با نامه چارلی جاپلین به دخترش ومقدمه ای بنام » از سهراب تا چارلی «منتظر حضور سبز ونظرتان هستیم دکتر مجتبی کرباسچی

  8. سلامدریاچه تار کجاست؟

  9. عکس زیباشعر زیبامی خواستم بدونم نسبت به عکس شعر پیدا میکنی یا نسبت به شعر عکس می گیری ؟ !!!!!

  10. حس وسوسه انگیز آزادانه چریدن در طبیعت ….کاش یکم گوسفندارو پروار تر و جوندارتر میثبتوندی …. روشنایی خورشید سنگشون کرده …

  11. سلامشرمنده یه مدت نبودممطلب و عکس ها قشنگ شدن ولی در مورد عکس آخر نور سنجی سوژتون یه مقدار نقص داره و باعث شده که گوسفندها خوب مشخص نشنغذر میخوام از اینکه عکستون رو نقد کردمبه روزم

  12. سلام. من معني اين حرفت رو نفهميدم كه گفته بودي : همه چيز داني ما ايرانيها به دردهمدردي ميخوره… منظورت چي بود ؟

  13. سلام مریم خانمهم عکس زیباست هم شعر..

  14. سلام قشنگه ولی یکم ریزه یکم هم باید دیافتو میبستی خانوم عکاسموفق باشید روز به روز بهتر از دیروز ایشالا

  15. سلام دوست گرامی,افتخار مال آنهاست که در دل طبیعت و همگام با آن زندگی می کنند. عکس زیباست با حرکاتی مواج از سربه زیران زبان بسته بی آن که بنگرند که نور رو به افول است.با شروعی دیگر منتظرم…بدرود.

  16. عکس های قشنگی است. من بیشتر اهل شعر و کلمه ام تا تصویر و عکس. اما مدتهاست که علاقه ام به عکاسی برای خودم روشن شده. بی آنکه لحظه ای به جد فکر کنم که می شود با یک دوربین ساده شروع کرد. به من سر بزن شاید علاوه بر تبادل نظر سبب خیر شدی و من به عکاسی رو کردم.

  17. سلام دوست مهربانم. ممنون كه سبك قديمي رو ترجيح ميديد ! در مورد همدردي تا حديباهات موافقم. البته اگه هنوز قلبي براي اين كار باقي مونده باشه.راستي ، نميشه يه پرتره از ما بگيري ؟!تا بعد…

  18. خیلی دلم میخواد وقتی میام وبلاگت یه نظر درست و حسابی بنویسم ولی چون همیشه عکس میذاری اینجا، فقط میشه تعریف کرد و رفت، این عکست چون دو تا رنگ متضاد رو کنار هم داره معرکه است، دو تا پدیدۀ متضاد رو هم: آفتاب و سایه، تاریکی و روشنایی. راجع به شعرت: من یه زمانی عاشق شعرای سهراب سپهری بودم، الانم گاهی میخونم ولی نه مثل قبل….

  19. سلام دوست گرامی,آسمان زیبایی رو به تصویر کشیدید. ترجیح می دادم که تیرگی از گوشه پایین سمت چپ شروع می شد تا سهم آسمان بيشتر مي شد.محل: جاده اي با افتخار كه چوپان ها مفتخر به عبور دادن با افتخار گوسفندان از آن هستند…بدرود.

پاسخی بگذارید

