پشت دریاها شهریست

By مریم عرشی

سپتامبر 23, 2007

Category: Uncategorized

34 Comments »


34 Responses to “پشت دریاها شهریست”

  1. سلامخيلي زيبا بود راستي اون عكس پاييني كجاست؟

  2. خوبه ولي چرا رنگش يه جوريه…

  3. ………… کشتی یونانی (ناصر تقوایی)توی غروب عکسهای زیبایی تو این منطقه می شه ثبت کرد.موفق باشین

  4. من هنوز کیش نرفتم ولی عکس های زیادی از کشتی یونانی دیدم که ای عکس شما یه زاوی جدید و عالیهقشنگ شده موفق باشید

  5. آرامش!خیلی وقته دنبال یه همچین آرامشی میگردم.

  6. سلام ..مرسی از نظرتون و لطفی که دارید .. والا من خودم هم عکس اول رو خیلی بیشتر دوست دارم .. عکس ها زیبا بودند اما من عکس تک درخت رو بیشتر دوست دارم نه به خاطر زیبایی تکنیکی اون بلکه به خاطر خاطرات شیرینی که در این جاده و این دریاچه دارم و همگی اون ها برایم تکرار شدند .. موفق باشید

  7. سلامآری پشت دریاها شهریست …اما باید دل به دریا زد!!!عکس جالبی هست..ببینم از کجا معلومه که این کشتی یونانی هست؟!!ممنون فعلا

  8. چه عکس خوبی شده وجود سنگها هم خوبه به نظرم

  9. غم به گل نشستن کشتی تو این عکس خیلی قشنگ معلومه به علاوه پوسیدگی دماغه تایتانیکیش* ترسناک بودنشو هم نشون میده … * همونجایی که تو فیلم تایتانیک، لئوناردو کیت رو از پشت مورد در آغوش قرار گرفتن میده و سلین هم میخوونه … اوری تایم این مای دریمز … آی سی یو آی فیل یو …

  10. خوبه …عالیه …پشت دریا شهریست ؟ مشخصه … دبی ! ابوظبی ! بحرین ! کدام شهرو میگی ؟

  11. وای چه عکسای قشنگی می گیری مخصوصا عکس تک درخت خیلی خوشگله.

  12. پرسپیکتیوش حرف نداره بانو

  13. سلاموب عالی دارید..خوشحال شدم باهاتون آشناشدم وخوشحالترمیشم اگه به من سری بزنید…یاحق…

  14. سلام دوست گرامی,با این که از این کشتی یونانی زیاد عکس دیده ام ولی از زاویه برایم تازگی داشت. نمیدونم چرا فکر می کنید که عکس قبلی چیز خاصی نداره, بنظر من که بسیار زیباست.بدرود.

  15. هممممم…. خانم ما رو کی می بری کیییییشششششش!!!!!!! هی تو عکس بذار… هی من هوس می کنم!!!… ببینیم کدوممن بالاخره کوتاه میاد

  16. سلامبعد از دیدن کامنت شما بارها برای دیدن این صفحه کلیک کردم تا باز هم با دیدن یک عکس زیبا و شاید مطلبی کوتاه اما تاثیر گذار در زیر آن لحظاتی از ثانیه های بی رحم را خوش سپری کنم . اما متاسفانه آدرس قبلتان باز می شد و صفحه ای که به من می گفت بالاتر از سفیدی رنگی نیست!بسیار خوشحالم این صفحه را امروز دارم . همه ی عقب مانده ها را دیدم اما نخواندم .باز هم خواهم آمد و سپاسگذار دوست من !

  17. سلاماز هر انچه خواهی خاطره خوش بگذار که لحظه ها در حال پیروی هستناگهوقت کردین به وبلاگ منم یه دسری بزنید

  18. یه دریا پر از غم با اون سایه روشن هوا.

  19. وقتی چشمانم را باز کردم دوستی با من بود که با او انص گرفتم و حالا که بزرگ شودم دانستم که این دوست که با من بزرگ شده اسمش غم هست حالا میخوام از خودم جدا کنم ولی دیگر نمیشود چون با من بوده و خواهد بودمرسی از این که به من سر زدی اژ بعد از ظهر اپ میکنم دوباره به من سر بزن

  20. سلام بر مريم گل. ظاهرا تو هم مثل من از جملهء كامو سردرنياوردي !عكست مثل هميشه زيبا بود.ولي به نظر من هنوز تك درخت بهترين كارته.تويي كه اين هنر رو داري چرا برنامه نويس شدي ؟چرا حرفه اي عكاسي نميكني ؟حيف نيست ؟تا بعد…

  21. سلام. عکس زیبایی شده البته تیکه سنگه گوشه تصویر فضای عکس رو زیادی اشغال کرده.این عکس رو بندر عباس گرفتید.. میشه بگید نوع دوربینتون چیه.ممنون می شم

  22. سلام.فتوبلاگ به روز شد. منتظر نظرات شما هستم.

  23. بدک نیست … به سبک باغ مظفر بخونی ها !!!!حسابی ما رو هوایی کردی …کشتی یونانی … کیش … ساحل مرواریدی … یکی دو ماه دیگه وقت رفتنشه … لامصب …البته ما که هر وقت اراده کنیم … اونجاییم !!!با سرعت نور…البته اگه پرمون جایی گیر نکنه …زت زیاد

  24. نکنه رفتی اونور آب؟؟نیستی هاا.میگم از زاویه مخالف عکس داری ..می خوام عکس صخره ها و دریا رو ببینم..

  25. همیشه پشت دریا ها شهری هست؟مهم آدمای اون شهرن نه شهر.

  26. برای دریا چه فرقی میکند چه کسی در آن غرق میشود !!!؟؟؟

  27. برای دریا چه فرقی میکند چه کسی در آن غرق میشود !!!؟؟؟

  28. سلامبه روزماین بار: شبهای روشن

  29. به پیوندهای عکسخانه افزوده شدید

  30. عکسها خوبن ولطافت ستاینده ای دارند زنانگی ات را تبریک می گویم.

پاسخی بگذارید

