غوغای ستارگان

By مریم عرشی

اکتبر 2, 2007

Category: Uncategorized

30 Comments »


شب هنگام فقط تو هستی و خدا و ستارگان ، وقتی همه در خواب غوطه ورند می توانی غوغای آسمان را ببینی و سر سجده فرود آوری .   ای کاش ناچیزی خود را در برابر این عظمت در میافتیم آنگاه دیگر غروری بیجا نداشتیم.

پ.ن با تشکر از آقای کاوه کشاورزیان که برای عکاسی شب راهنمایی بسیار مفیدی برام داشتند.

30 Responses to “غوغای ستارگان”

  1. دورد بر شما دوست عزيزواقعا زيبا بود لذت بردمبه اميد ايران زيبازرتشت بيا که با تو اميد آيدشب نيز صداي پاي خورشيد آيدتاريخ اگر دوباره تکرار شودآدم به طواف تخت جمشيد آيد

  2. سلامبسیار خوب بود.شما با کمی دقت و تلاش میتونید جزو برترینها باشیدخوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید

  3. سلامپس عکاسی شب رو هم تجربه کردیدبیشتر از حستون در باره عکاسی شب برامون بگید بیصبرانه منتظر بقیه عکسها هم هستیمراستی در مورد کامنتی که در مورد عکس دریاچه گذاشته بودید باید توضیح بدم که فضا دقیقا همونطوری بود و هیچ چیز به عکس اضافه نشده بودممنون و موفق باشید

  4. وایییی عجب عکسی شده مریم جونم…. خیلی دوستش دارم چون یادآور شب به یاد موندنی برای همه مون هستراستییییی… من رو کی می بری دوباره شهرستانک؟!!!!!!!!!!!!!

  5. سلام دوست عزیز .میدونی «سورن» چیه یا کیه ؟؟؟؟اولین و بهترین وب سایت عکس ایرانیان راه اندازی شد .با بک عالمه عکس های دیدنی با کیفیت بالا .منتظر پیشنهادات و انتقادهای شما دوست عزیز هستیم .با آرزوی موفقیت …

  6. سلام .میبینم که زدید تو کار عکاسی شب ؟ بسیار عالیست .

  7. عکسهاتون خوبه…من هم برای نوشته هام عکس می گیرم…

  8. سلام. مثل هميشه زيبا.فقط اي كاش تنها آسمان و كوه بود و اون چادرها را نميگرفتي. تا بعد…

  9. سلام حرف نداره …یه جورایی منم با چوزموری موافقم …در پناه ایزد منان و بعد از آن در پشت شاتر دوربین عکاسی موفق باشی …

  10. سلام دوست گرامی,یه عکس بسیار زیبا که مطمئن هستم پشت اون یک دنیا خاطره است. برای یافتن ناچیزی راهی رو که انتخاب کردی بسیار کارساز است. از کوه غافل نشو…!راستی آقا/خانم قهوه و سیگار, این دوست ما برای عکسهاش نوشته پیدا می کنه نه …بدرود.

  11. شباهنگام. در آندم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگاننددر آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دامگرم یادآوری یا نه، من از یادت نمی کاهمترا من چشم در راهم.

  12. با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی ضمن تقدیر و تشکر فروان از شما به مناسبت بازدید جنابعالی از وبلاگ آشپزی مجموعه ی رنگ مهر از شما دعوت می شود تا از وبلاگ اصلی نیز به آدرس http://www.mehr.tk یا http://www.karaj.tkبازدید فرمائید برایتان از خداوند متعال آرزوی سلامتی همراه با شادی و سعادت را تقاضا می کنیم .با تشکر مدیر وبلاگهای رنگ مهر پنج شنبه دوازدهم مهرگان سال یکهزار وسیصد و هشتاد وشش خورشیدی

  13. شرمنده اون کامنت برای یکی دیگه بود آسمون قشنگیه ولی نمیدونم چرا دیگه آسمون مثل بچهگیامون پر ستاره نیست………….؟

  14. واقعا عکس زیباییه

  15. سلامكاش درك مان غرورمان را مي بلعيد

  16. سلام،با عرض شرمندگی، از تاخيری که در اضافه شدن لينک شما به ليست ما به‌وجود آمد عذرمی‌خواهم. از اينکه «ليست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم.می‌دانم بدقولی و عدم پايبندی به تعهد، بسيار ناپسند است و به همين دليل شرمنده‌ام. ولی متأسفانه در اين مدت گرفتاری‌های شغلی و تحصيلی باعث شده بود وقت کمتری برای کارهای جانبی داشته باشم. در کنار اين کمبود وقت، تعداد زياد متقاضيان که به بيش از هزار وبلاگ می‌رسد باعث شده بود رسيدگی به تعويق بيفتد؛ زيرا بررسی هر وبلاگ و اضافه کردن آن به ليست و فرستادن پيام، حداقل پنج دقيقه زمان می‌خواهد که با اين حساب چند روز بايد تمام وقت به اين کار اختصاص می‌دادم که در حال حاضر فرصت آن پيدا شده.از اينکه کماکان لينک ليست را در وبلاگ خود حفظ کرديد بی‌نهايت سپاسگزارم، لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدی از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.اين ليست که چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لينک است که براساس زمان بروزرسانی (آپديت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ يعنی بعد از هربار نوشتن يادداشت جديد، لينک شما به صدر ليست خواهد آمد و تا بيست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.برای اعلام به روز شدن وبلاگ، بايد آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پينگ شود. برخی سيستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار اين کار را انجام می‌دهند ولی برخی ديگر بايد دستی پينگ شوند. برای پينگ کردن کافيست بعد از آپديت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پينگ در بالای صفحه اصلی ليست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پينگ» کليک کنيد تا در عرض چند دقيقه، لينک شما به بالای ليست بيايد و دوستان از يادداشت جديد در وبلاگتان مطلع شوند.با تشکر

  17. تنهائی تنهائی عریان… درضمن اگه نگرانی از این وجود داشت که تو وبلاگم چیزی ننویسم کسی نمیگه لال بودم مطمئنن هیچ وقت چیزی نمینوشتم. مطمئنن کسی از من چیزی نمیشنوه که حالا بخواد راجع به لال بودن من در صورت ننوشتنم قضاوت کنه ولی خب اینم یه نظره اما این احساس رو بهم نمیده که برای اینکه دیگران قضاوت کنند یا نکنند که نیکیتاک لاله یا لال نیست دیگه ننویسم یا بنویسم.انسان زاده شدن تجسد وظیفه بود.

  18. داشتن یه سه پایه خوب توی عکاسی شب واقعا یک الزامه..موفق باشین

  19. فکر میکنید میشه با دیدن اینهمه زیبایی باز سکوت کرد !

  20. فقط نگاه می کنم !!عالی شدراستی به روزم با:صدا و سیما و ویرانی خانه کعبه !!

  21. سلامخيلي خوب دراومده فقط حيف كه نه آسمون رو كامل داري نه چادرها رو!!!

  22. آسمون تو این عکس اونقدر ها هم دست نیافتنی بنظر نمیاد …. دستت درست …. قشنگه …. منهم با اجازه موقع نگاه کردن به عکس، چادرها رو حذف کردم …پ.ن1: جا داره که منهم از آقای کاوه کشاورزیان تشکر کنم!پ.ن2: سایه یه دماغ رو تو این چادرها خوب تشخیص میدم!

  23. سلام. سري به ما ميزنيد ؟

  24. سلام عزیزم نمیدونم از کجا شروع کنم به شما نظر بدم یا از فریبی که خوردم بگویم : چون دیروز که رفتم پیش دوستم (دختر)فهمیدم که 5 روزه که به من خیانت کرده و رفته با کس دیگه رفیق شودهو من وقتی اونارو دیدم با هم از فریبی که خورده بودم گریم گرفت توی جمع زیادی اشک از چشمام سرازیر شد تصمیم گرفتم برای این که سبک بشم یه وبلاگ بزنم و از شما کمک بخوام چون دیگه عقلم به جایی قد نمیده اگه شمایه عاشق هستید لطفا منو راهنمایی کن ممنونم مظاهم شودم بای منتظرم

  25. من همیشه با شب و تاریکی و سکوت شبانه کلی زندگی میکنم، این ستاره ها آدم رو میبره به عمق.

  26. جمله ی تو کاملا واضح بود و همینطور جملات من که ناشی از درک نادرست اونا بود. خب حالا انتظار نداشته باش وقتی یه متنی رو میخونی که دستام و مغزم فقط توش دخالت دارن و سعی در فیلتر کردن همه اون چیزائی که بهشون میگیم قوانین، چیز مشخصی مثل قصه چوپان دروغگو نصیبت بشه. توانائی یا ناتوانی در درک جملات مهم نیست چون واقعا ممکنه هیچ ارتباطی با اون چیزی که فکر میکنم نداشته باشه. پس فکر میکنم اگه این یکی راه رو هم امتحان کنی بدک نباشه یه بار بخون متن رو و دنبال چیز مشخصی جریانی که از یک نقطه شروع بشه و به یه نقطه برسه نگرد درست مثل زمانی که شب توی رخت خواب دراز کشیدی و شروع به فکر کردن میکنی بعد از 10 دقیقه میبینی فرسنگها دور تر از اونی هستی که شروع کردی. نمیگم این روش خوبی هست یا نیست ولی صرفا یه روشه یه روش برای فریب خود آگاه یا ناخود آگاه خودمون که شاید بهش میگیم (آگاه سازی) یا (درک حقیقت) یا (اکتشاف) یا هر چیز دیگه. این سو تفاهمی که عمدن از طرف من ایجاد شد – الان با خوندن این جمله احساس میکنی که به بازی گرفته شدی و شاید خیلی هم ناراحت بشی – فقط یک جمله بود که لال بودن تو یا من رو با هم عوض کردن خیلی معانیش عوض میشد حالا چطور انتظار داری کلماتی که بدون یا با ارزش پشت سر هم قطار میشن و هیچوقت فکر نمیکنیم چقدر (منظور) ما از (گفته) ما فاصله داره یا شایدم اول منظور ما یه چیزه و وقتی میگیمش میشه اون چیزی که میشه گفت و در تاریکی های ذهن فقط میمیره میمیره همین بابت بازی هم معذرت مقصود بدی نداشتم

  27. وبلاگ عالی دارید………………. به ما هم سر بزنید…..

  28. اینجا رو تازه دیدم. ممنون از عکس زیبات. به آقا مسعود گل سلام برسون. کاوه کشاورزیانkaveh keshavarzian

پاسخی بگذارید

