By مریم عرشی

نوامبر 7, 2007

Category: Uncategorized

26 Comments »


 

هلهله ، هیاهو، جنب و جوش،

زمانهایی نه چندان دور  در بین این دیوار ها، زنان از این سو به آن سو می دویدند ُ می خندیدند ، شاید برای هم نقشه می کشیدند و رویا می بافتند شاید روزی سوگلی ناصر الدین شاه باشند.

 

پ.ن : بابت غیبت کبری از همه دوستان عذر خواهی می کنم، گاهی کار شوخی بردار نیست.

پ.ن ۲ : مکان این عکس ویرانه های باقیمانده از کاخ ناصرالدین شاه در شهرستانک است.

26 Responses to “”

  1. سلام چه جای قشنگیهاینجا کجاست؟بیشتر توضیح بدین

  2. سلام.به سلامتی آپدیت کردید .ایشالا توی کار موفق باشید . ممنون.

  3. سلامعجب جای مرموزیه اینجااون حس و حال قدیم هم به اینجا میخورهالبته اگه روی این عکس آهنگ سریال قدیمی مارکوپولو اثر موریکونه باشه که دیگه شاهکار میشهشاد باشی

  4. از اون فسیلهای نوستالژیک عجیبه که میتونه جزئیاتش یه یه ساعتی آدمو سرکار بزاره! از کجا گرفتیش؟

  5. آره من که پایم یاسمن هم همینطور فقط مشکل اینه که دو بار شما گفتین ما هم گفتیم نه بعدش دیگه نیستکه ما خیلی خجالتی هستیم رومون نشد دوباره بگیم!

  6. سلام. رسیدن به خیر. جاتون در بخش نظرات خیلی سبز بود. امروز تو را دسترس فردا نیستو اندیشه فردات بجز سودا نیستضایع مکن این دم ار دلت شیدا نیستکاین باقی عمر را بها پیدا نیست (خیام)

  7. سلام. رسیدن به خیر. جاتون در بخش نظرات خیلی سبز بود. امروز تو را دسترس فردا نیستو اندیشه فردات بجز سودا نیستضایع مکن این دم ار دلت شیدا نیستکاین باقی عمر را بها پیدا نیست (خیام)

  8. چه جالب، منم امروز شهرستانک بودم.عکس ترکیبندی خوبی داره.

  9. عکس دلگیر اما مؤثری است. حس نوستالژیک قوی دارد. مخصوصا» با توضیح شما. ممنون.

  10. سلامبا عکس و یادداشتی به روزم. این بار:(باران که می آید تو می آیی!)

  11. سلام خانم عكاسباشي.بازگشتتان را تبريك ميگويم.آقا مسعود چطورن ؟مثل هميشه زيبا…حيف… كاش اين مريم عرشي برنامه نويس نميشد و عكاسي ميكرد فقط.تا بعد…

  12. سلام دوست عزیز,بنظر می رسید که مشغله کاری تنها وقت شما را نگرفته است, بلکه ذهن شما را نیز خسته کرده است. کاری که اینجاست از روی حوصله گرفته نشده است گرچه بنا به عادت اصول را رعایت کرده اید.امیدوارم که هرچه زودتر شاهد شاهکارهای شما باشیم…جسارت بنده را ببخشید.بدرود.

  13. من که هنوز عکساتو ندیدم …. یه نفس بیشتر فاصله مون نیست ها ….میدونم سالگرد ازدواجمون چی کارت کنم …تو دریاچه میکشمت …میگی نه وایسا تا جمعه دیگه …

  14. درودسپاس از اینکه سر زدی .خوشحال میشم توی نظر سنجی هم شرکت کنی .فقط تورو خدا نگو من سیاسی نیستم.بالاخره از یکی خوشت میاد دیگه.شاد باشی

  15. دوست دارم وقتی بارون میباره اونجا بگردم. بوی خاک نم خورده رو نفس بکشم.مرسی

  16. خوشحالم که غیبتتان تمام شد….

  17. اینجا به راحتی می توانید لای جرز دیوار به دنبال من بگردید !!!( مرضیه بانو دختری ترشیده ! )

  18. بیچاره این زنان که هر جا رو نگاه میکنی آثارشون به طرز عجیبی دیده میشه! اونم چه آثار و استفاده مهمی، به قول تو سوگلی

  19. سلام زیبا بود ……….

  20. کلن اتفاق جالبی افتاده بود برام! گوشیم رو گم کرده بودم ! البته امروز پیداش شد! نمیدونم کدوم نا مسلمونی گذاشته اونو رو سایلنس بعد هم قایمش کرده بین دوشک تخت خواب که همه چی رو بندازه گردن من!!!!!!!!! اگر با 0912249… تماس میگیرید اگر یک بار دیگر این لطف را بفرمائید ممنون میشم! دو: به خدا دختر نشدم!!!!! مگه من مایکل جکسون بی دین و ایمونم که دختر بشم به خدا نیرنگه همش نیرنگه !

  21. سلام!برگشتن به خیر!پس انگار فقط من نیستم که این روزها حسابی با کارم درگیرم :)صدای خنده رو از لابلای نوشته هات و عکست میشه دید .موفق باشی!تا بعد…

  22. سلام. فتوبلاگ لیتک با یه عکس جدید به روز شد . منتظر نظر و انتقادات شما هستم.یا حق

  23. سلامبا یک خبر و یک عکس به روزم:سلطان دوبله‌ی ایران در عکسخانه!

  24. سلامعکستون زیباست بنده وهمسرم هم به شهرستانک رفته ایم واز دیدن مخروبه ای به نام کاخ تاسف خوردم مخصوصا که تابلو میراث فرهنگی نیز در جلوی آن نصب شده بود نمیدانم از چه محافظت میکنند

پاسخی بگذارید

