آرزوها

By مریم عرشی

ژانویه 20, 2008

Category: Uncategorized

24 Comments »


برای برآورده شدن چه آرزوهایی به این آسانی هستی ات را به دیگران می بخشی؟

 

پ. ن : یکی از همین آرش ها در این پست درباره نامه ای به آینده نوشته و آدرس سایت رو هم داده به نظرم خیلی جالب اومد. یه سر بزنید.

پ.ن 2 : به اينجا بريد و در فضا نقاشي بكشيد . بامزه است.

24 Responses to “آرزوها”

  1. چه عكس فوق العاده اي- خيلي حالتش ر.و دوست دارم فقط كاش فلو نبود! البته شايد عمدي باشه.

  2. واقعا عکس قشنگیه! راستش یه جوریم شد وقتی دیدمش! بعضی وقتها برای رسیدن به آرزوها باید یه چیزایی رو فدا کرد( حتی جان)

  3. بيا و هستی حافظ ز پيش او بردار …. که با وجود تو کس نشنود ز من که منم

  4. اگه کنتراست بالا بود و همچنین عکس فلوو نمیشد معرکه بود

  5. عکس قشنگیه. فقط همین

  6. ممنونم مريم جان از لينك و نظرت عكس‌هات از نظر تكنيك خوب هستند.بازم پيش ما بيا

  7. سلام عالیه اما نمیدونم این فضاها با رنگ بهتر نمود داره یا نه ؟ممکنه خواسته باشی سیاهی عزا رو با قالب سیاه و سفید عکست منتقل کنی که البته اونم فکر خوبیه بهر حال عکس خوبیه موفق باشی

  8. سلام عکس زیبایی گرفتی کادر خوبی انتخاب کردی خوب فضا رو ژوشش دادی با لکه های تیره و روشن در کادرتمنم به روزم

  9. عکس خیلی حرفها داره برا گفتن. خیلی حرفا

  10. من فکر میکنم فضای رنگی هم به عکس کمک میکرد . و اینکه خیلی جالبه که همه ی شمعها آب شده به جز یکی .ممنون.

  11. خیلی وبلاگ زیبایی داریعکس ها هم فوق العاده است ..

  12. بیا شمعارو فوت کن …. که صد سال زنده باشی ….من اعتقاد داشتن رو دوست دارم …حتی اگر اعتقاد به هاله نورانی باشه!این عکست رو هم دوست دارم …

  13. سلام دوست گرامی,شرمنده که مدتها به وبلاگ صمیمی شما سر نزده ام. البته به نظر می رسد که شما هم کم از من نداشته اید و حسابی این روزها سرتان شلوغ است.عکس بسیار زیبا و شاعرانه است و از همه مهمتر این که مانند همیشه آن را مزین به نوشته ای قابل تامل کرده اید.منتظر کارهای جدید شما هستم.بدرود.

  14. سلامخیلی لذت بردم هم از عکس . هم از نوشتهخیلی

  15. آقای نورمحمدی پسر عمه ی منهنه پسرخالهاگه دیدینش شلام برسونینما که سالی یه یار می بینیمش

  16. یک عکس خوب، ساده و صمیمی با مفهومی آشنا. نوردهی و کنترل عمق میدان مناسب به نظر می رسد. ممنون و پاینده باشید.

  17. تشکر بابت عکسای قشنگت

  18. با اجازه لینکتون کردم.

  19. اینکه هستیم مال خودم باشد.

  20. وبلاگ زیبایی داریفقط فکر می کنم لو گوی آن جذاب نیست.

  21. ثبت خاصی بود و احساس خاصی رو منتقل می کردپیروز باشید

  22. عکس ها خیلی قشنگ بود

پاسخی بگذارید

