شروع

By مریم عرشی

آوریل 2, 2008

Category: Uncategorized

8 Comments »


سلام

سال نو مبارک . بالاخره سال ۱۳۸۷ هم شروع شد . هیچ وقت یادم نمیره سال ۱۳۷۷ که شروع شد کلی ذوق داشتم آخه دبیرستانم تموم میشد و قرار بود وارد دانشگاه بشم. کلی فکر می کردم چقدر بزرگ شدم و چه خیالاتی که در سر می پروراندم. و واقعا هم سال ۷۷ برام خیلی جالب بود فارغ التحصیلی ، انتخابات دوم خرداد،  شروع دانشگاه و…… به من که خیلی خوش گذشت . و امروز که ۱۰ سال از اون روزها می گذره هنوز هم برام جذابه. بدم از این جمله که عمر چقدر سریع می گذره اما مجبورم اعتراف کنم که سریع تر از اونچه فکرشو بکنیم می گذره. خلاصه کلام دریابیم دم را………

پ.ن : مسافرت بسیار بسیار جالبی داشتم که از ۶ استان کشور گذر کردیم. بزودی یک سلسه سفرنامه رو برای هرجا تهیه می بینم اما فعلا این پیرمرد ابیانه ای باشد تا بعد. از همسفران خیلی خوبی که در این سفر    داشتم (پشتیبانی ما ،  پوپیکس ، نیکیتاک ، نقهای یاسمین)تشکرات ویژه را دارم که بدخلقیهای گاه و بیگاه من رو با خوش اخلاقی مفرط تحمل کردند.

پ.ن ۲: فکر کنم امسال ذوق عکاسیم کور شده . 🙂

8 Responses to “شروع”

  1. شما هم سال خوبی داشته باشین.

  2. سلام سال نومبارک.

  3. آخ ببخشید! این چشمای ما چند وقته باباقوری می بینه! دکتر آب هویج واسشون تجویز کرده

  4. سلاممرا برای تاخیر در تبریک عید عفو بفرمایید از اخمه تان … من باید خدمت رسیده و تبریک می گفتم عیدتان … آرزو می کنم چشمان حسودان کور شود تا ذوق عکاسی شما

  5. سال نو مبارک. منتظر سفرنامه و عکس هایتان هستیم. این عکس نیز دیدنی است. موفق باشید.

  6. سلام و سال نو مبارکچند روز پیش ماهواره مستندی از زندگی سی کلارک را به نمایش گذاشت … عالی بود و قوی .بی تردید میتونم بگم این تاثیر عجیب صرفا برای شما نبوده , بلکه این دو نویسنده نفوذ عمیقی بر اذهان عموم جهانیان داشتند . البته این بی انصافیه که سهم درخشان سینما درین بین نادیده گرفته بشه .

  7. یه کمی بسته تر به نظر من بهتر میشد…البته یه ذره هم فلو شده…

  8. 500 تومن گرفتن اونوقت تو عکسشون رو از خودت ول کردی؟فکر کنم برای همه مسافرت خوبی بود البته اگه جنابعالی وقتی عصبانی هستی اونجوری میری تو شیشه و دلت رو میگیری و قهقه میزنی وای بحال زمانی که خوشحال باشی.

پاسخی بگذارید

