پیرمرد و میوه

By مریم عرشی

مه 30, 2008

Category: Uncategorized

39 Comments »


از خودم بدم اومد وقتی بیاد آوردم که بارها و بارها پیش اومده میوه نخورده در یخچال فاسد شده و دور انداخته شده.

پ.ن : صندوقک هم هست

39 Responses to “پیرمرد و میوه”

  1. خوب میوه بخور تا از خودت بدت نیاد!؟

  2. اینکه از خودت بدت میاد ریشه توی یه عذاب وجدان عجیب و غریب شرقی داره که بیخیال.اما خوشحالم که بالاخره گل و بلبل و اسب و گوسفند و طبیعت و … رو ول کردی به معضلات اجتماعی سیاسی می پردازی….

  3. و شیخ نیز این چنین است …

  4. جای بسی خوشحالی‌ست که مارکس دچار چنین سانتی‌مانتالیسم روشنفکرینشد. در نگاه روانکاوی ، حداکثر نیم‌روز از زندگی فکری شما درگیر چنین مسا‌له‌ای بوده است. تاثر ناشی از برداشت شخصی از مواجهه با چنین مشاهداتی دیری نمی‌پاید.آنچه کار شما را ارزشمند می‌سازد، تعداد مغز‌ها و نگاه‌هایی خواهد بود که با تصویر این وبلاگ درگیر خواهند شد.به هر حال باید کار ارزشمندی است.

  5. این عکسات شکار لحظه‌ها بود؟ چقدر دقیق گرفته‌شده‌ن!همینها قدر نعمتها رو می‌دونن! مائیم و یخچال و یک عالمه حسرت!ضمنا قدر بلاگفا رو می‌دونم!!!

  6. خوب دنبالش کردی آفرین

  7. راستی وقتی میوه می خوریم دهانمون بی وطن میشه یا وقتی حرف می زنیم؟

  8. من از بی نوایی نیم روی زردغم بینوایان رخم زرد کردفقط همین و دیگر هیچ

  9. عکس اجتماعی خیلی خوبی است … موفق باشید

  10. باز خوبه تكليفت با خودت معلومه من كه افتادم تو برزخ- از يه طرف ياد بچه ها فقير فارسان مي افتم و آدم هاي مشكل دار اطرافم رو مي بينم از يه طرف مي خوام دوربين جديد بگيرم- نتيجشم اين كه دوربينم جديدم همون موبايلم شده!!!!!!!!!!!!!!1

  11. با سلاماينجانب احسان رمضاني مديريت انجمن جنوبگان هستماين سعادت رو دارم که وبلاگ قشنگ شماره ديدم و با نحوه کار شما آشنا شدماز شما دعوت ميکنم به جمع دوستانه و خانوادگي بچه هاي جنوبگان بپيونديداميدوارم که قابل بدونيد و حتما به ما يه سري بزني متشکرماگه سوالی هم دارید این آیدی انلاین پاسخگوی شما خواهد بودjonobegan

  12. من خیلی وقته از خودم بدم اومده، این که فقط میوه اس…

  13. تقديرنامه بدينوسيله از كليه عزيزاني كه باانتقادات،پيشنهادات،جملات كوتاه وياحتي يكشاخه حضوربهم رساندندنهايت تشكروقدرداني رادارم،درفرصتي بهتردوباره برميگردم…انشاءالله…زنده باشيد…بدرود.

  14. فقر چهره بسیار زشتی داره و گرسنگی نیز بسیار بی رحم…..

  15. یک مجموعه عکس زیبا و اجتماعی. تلاشتان ستودنیست و نتیجه آن بسیار خوب. موفق باشید.

  16. سلام مریم جانگاهی باید بهمون یاداوری بشه که قدر خیلی چیزا رو نمیدونیممثل همون بیخانمان عکس منموفق باشی

  17. مجموعه خوبی بودند

  18. یک عکس اجتماعی فوق العاده.

  19. با درود …. همان گونه که ميدانيد .. تيم ملي ايران روز دوشنبه سيزده خرداد با تيم ملي امارات عرب در تهران بازي دارد .. از همه عاشقان ايران و وطن دوستان تقاضا داريم در استاديوم حاظر شده تا همه با اين شعار خليج فارس هميشه ,, ايران برنده ميشه به امارات عربي و خبر نگاران عرب و چند تلويزيون عربي که براي ارسال و پخش مسابقه آمده اند , بگويم ما هستيم , ايران هست .. و پس از مسابقه ديدار ما در ميدان آزادي ديدار در استاديوم و ميدان آزادي پس از بازي .. پيام را به ديگر دوستان برسانيد …. پاينده ايران ..

  20. صندوقچه را دیدم …صندوقک را هم خواندم …امید دارم که روزی سنجاقک را هم بخوانم !!!!نه خدایی شوخی نمی کنم … لحن نوشتنت بی آزار است …در مورد درد دیدن میوه کپک زده هم دو نکته را عرض می نمایم !! :1. همیشه و در همه حال این درد را در گوشه چشمت داشته باش …2. در مورد همه چیز داشته باش نه فقط پرتقال …موفق و موید باشی

  21. باز گیر ندهی که بعد از کامنت جنابعالی کامنت گذاشته ام چون من هر بار که کانکت می شوم … وب همه رفقا را چک می کنم و اگر مطلب جدیدی داشتند سعی می کنم در صورت لایق بودن اظهار نظری بکنم … به هر حال …

  22. متاسفانه … من هم همینطور…فتورمان خوبی شده …

  23. میوه، گوشت، شیر … منم خیلی از خودم و خودمان ها غمگین می شم در اینجور مواقع! تو شهر ما یه جایی هست که بهش می گن سطل زباله طلایی،رو به روی یه مغازه خیلی لوکس که وقتی تاریخ بهترین زمان مصرف مواد غذاییش می گذره، اونا رو می ریزه دور!!! واسه homeless ها یا به قول خودمون بی خانمان های اینجا، نقش گنج رو داره!

  24. مرسی که بهم سر زدی عزیزم …عکس پایینی محشره . بوس

  25. سلاممتاسفانه اینروزها چیز های زیادی هست که باعث بشه آدم از خودش بدش بیادفقط کمی تفکر می خواد و البته دور شدن از بی تفاوتی نیبت به جامعهبه من هم سر بزن

  26. من دوباره آپ کردم….

  27. ترامن چشم درراهم «عمولي» بروز استبا «دختري كه فال ورق ميگرفت»

  28. سلام به صورت اتفاقی با وبلاگ شما در دوربین دیجیتال فورم آشنا شدم. وبلاگ زیبای دارید. موفق باشید.

  29. سلامخسته نباشید

  30. سلام.فتوبلاگ لیتک با عکس جاده چادگان-سامان به روز است.تشریف بیارید.

  31. باسلامکارگاه طراحی هرمزگراف فعالیت خود را آغاز کردمنتظر پیشنهادات -ُ انتقادات و در صورت تمایل همکاری شما دوست عزیز هستیم…با تشکرمدیر هرمزگرافمحسن مریدی

  32. salamaxe jalebiye ama vaghti ino didam ye joorai az khodam badam oomadajab donyaie delam be halesh misooze rasti khanoomi man ham ax migiram khoshhal misham age ba man ham sar bezani

  33. یک مجموعه عکس داستانی زیبا .دست شما درد نکنه .

  34. سلام خوب بود به ما هم سر بزنین منتظر حضورتون در وبلاگم هستیمبه روزم با عکس از بزرگ ترین آبشار خاور میانه در جیرفت

  35. خیلی جالب بود.اگر به عکس و عکاسی علاقه دارید یک سری هم به این صفحات من بزنید:http://www.panoramio.com/user/1405082http://payamspot.blogspot.com/2008/05/blog-post.htmlhttp://payamspot.blogspot.com/2008/06/piclens.htmlهر دو پست جدید من به عکس و عکاسی مربوط میشه.پیروز باشید.

پاسخی بگذارید

