تولدم مبارک

By مریم عرشی

ژوئن 8, 2008

Category: Uncategorized

27 Comments »


تولد تولد تولدم مبارک …بیام شمع ها رو فوت کنم که صد سال زنده باشم …

اصلا هم فکر نکنید عقده خود کم تولدبینی دارم !!

پ.ن : مجله عکس خبری شماره های ۵و ۶ در یک شماره چاپ شد . بعدا یک پست مفصلمی نویسم اما الان چون دارم می رم ماموریت ( روز تولدم ) این دو لینک رو داشته باشید .

http://namak.farsnews.com/newstext.aspx?nn=8703110170

و ایرنا

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=59147

27 Responses to “تولدم مبارک”

  1. سلام. مبارک باشه خیلی.مأموریت با کلاه بوقی و کاغذکشی رو پیشنهاد می کنم :))چرا بالای عکس نوشتی مرین؟ من تاحالا فکر می کردم مریمی!!یکی از لینکا خرابه. یه نگایی بکن.بازم مبارکه.

  2. سلام سالروز تولد شما به شما و کلیه دوستدارانت مبارک امیدوارم تو همون سنی که می خواین باقی بمونید

  3. سلام!تولدت مبارک امیدوارم سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشی سفر بی خطرتا بعد…

  4. تولدت مبارك مريم‌خانم.انشالا صد سال زنده باشي، از حالا، بشمر!يه فيلم از اينگمار برگمن مي‌ديدم خانومه توش به چهل مي‌زد مي‌گفت: «من همين دو سه سال پيش 29 ساله بودم!!»28 تا نه؟مأموريت خوش بگذره

  5. سلاماز اینکه هنوز نفس می کشید خرسندم.

  6. سلام تولدتون رو تبریک میگمسر بزنید خوشحالم میکنید

  7. مبروک

  8. سلام . تولدتون مبارک باشه . ایشالا 140 ساله بشید . به نتیجه هاتون بگید ما اون موقع با دوربین دیجیتال کار میکردیم ولی الان همه چیز راحت شده !!

  9. توللللللللللللللللللللللللللللللودتون مبارکحالا از اون کیکه به ما ندادین ما هم اصلا گریه نکردیم ف بگذریمماموریت خوش بگذره

  10. تولدتون مبارک. روزهای پر شقایقی داشته باشید!با 1+12 عکس به روزمبهشتی گمشده در 55 کیلومتری بابل!

  11. سلامبرای شما آرزوی سلامتی و سربلندی روز افزون خواستاریم از درگاه آن خالق زیبایعکس خیلی خوبی شدهاز رنگ آتشینش خوشم میاد…

  12. سلام دوست من … وبلاگ بسيار زيبايي داري … خيلي حرفه اي و زيبا بود يك پشنهاد دارم براتون : شما ميتوني با كمترين هزينه وبلاگ خودت رو تبديل بهسايت كني … براي اطلاع از قيمت ها به سايت مت يك سري بزن و يا براي اطلاعات بيشتر و سفارش عجله اي با آي دي مدير تماس بگير … پيشنهاد ميكنم حتما يك نگاهي بنداز … باور كن قيمت هارو استثنايي زديم … يك كليك كه ضرر نداره سايت : http://www.nivahost.org & http://www.nivahost.comY!D : info_nivahost===============================اولين مرجع کرک و سريال نامبر ايران http://www.irserial.com

  13. به به! تولدتون مبارک.

  14. عمر بلندی داشته باشی عزیز … پر از شادی

  15. برای شما و خانواده محترم آرزوی بهروزی دارم.تولدتان مبارک.

  16. <<< DOGHUM GUNUZI KUTLUYURAM >>>bizim dilde bir masal var diyir AZ YASHA – AZAD YASHA – INSAN YASHAama man suyleyirem insanligla – azadligla – MIN YASHAsaytizizi chok beyendimomrunuza saglig

  17. به به! تولدتون مبارک.به ما هم سر بزنین منتظر حضورتون در وبلاگم هستیمبه روزم با عکس از بزرگ ترین آبشار خاور میانه در جیرفت

  18. تبريك 1000 سال زنده باشين

  19. سلام مریم جانتولدت مبارک خانومیببخش دیر اومدمامیدوارم زود برگردیمنتظرتم عکس جدیدمو ببینی

  20. Like the shallow DOF, well done

پاسخی بگذارید

