جنگل وهم

By مریم عرشی

ژوئن 14, 2008

Category: Uncategorized

35 Comments »


 وقتی توی مه راه میری تازه یادت میاد که چیزی از دنیای اطرافت نمی دونی و ایکاش ساده از کنار جزئیات نمی گذشتی.

محل عکس : ویلا دره ، سرعین

پ.ن : از همه دوستانی که تولدمو بهم تبریک گفتند بی نهایت سپاسگزارم .

پ.ن ۲: صندوقک هم داریم

35 Responses to “جنگل وهم”

  1. سلام. کاش اون وهم رو با عکسای بیشتری به ما نشون می دادی.ممنون

  2. سلاماز این که مارا مورد لطف قرار دادید ممنونیم با اجازه شما را لینک کردیمضمنا عکس بسیار زیبایی است نمیدانم فیلتر یو وی روی مه هم تاثیر میگذارد یا نه ؟

  3. SssssssssssssssssssssssssssssssPlendid

  4. سلام «بي نهايت سپاسگزارم» كه نشد كيك و شيريني تولد

  5. رسیدن بخیر خانومعکست زیباست و از اون زیباتر جمله بسیار زیبا و در عین حال ساده و عمیقی که زیر عکس نوشتیمی گم شما این همه جاهای خوب خوب میری وقت ماموریت ، چرا همیشه ناراضی هستی قسمت مثبتش رو ببین که بهت خوش بگذره 🙂

  6. عکس بسیار زیباییست

  7. سلام دوست عزیز,متاسفانه مدتی به خاطر تغییر محل کارم از دیدن دوستان محروم بودم. عکس جنگل واقعا زیباست و جای حرف و بحث های بسیار. از دیدن ترکیب بندی, رنگها و خلاصه همه چیز آن لذت بردم.بدرود.

  8. قشنگه ضمن اینکه تولدت مبارک… ادم خیلی جا ها این احساس و پیدا میکنه برای من که اینطور بوده نه فقط در مه…

  9. Salam maryam khanmshikar adigiz halat , hunarli va tam teknikli photografnz , vila darasin dahida gurchakladib . ALLARIZ AGHRIMASN

  10. Nice fading in a good composition.

  11. عكس خوبي شده ولي نه اونقدر كه گفتي، مه داره!لينك صندوقكت رو هم درست كني بد نيست.

  12. سلام مريم جاناولا : با تأخير : تولدت مبارك.دوما : حرف هميشگي : عالي بود.سوما : يه سئوال دارم… چرا لينك پشه رو برداشتي ؟تا بعد خانم هنرمند…

  13. سلامهم تولدت مبارکهم مگه بده آدم بره جای به این خنکی ماموریت خوش به حالتمن به دلیل ازدیاد کارم کمتر به وبلاگم سر می زنمدرسته من نیستم اما شما بیا باعث دل گرمی من میشه

  14. فروچکیدن قطره ی قطران در نا متناهی کیهان

  15. من هم مي آيم از اين پس به خانه اي كه نشاني اش را گذاشتي. ممنون.

  16. مریم جان سلامبیا و بازی ما را بازی کن 🙂

  17. سر،كه نميزني!!!خدارو شكرآپم ميكني دعوت نميكني!!!هزار مرتبه شكرديگه چرا دعوت ميكنم نمياي؟؟؟؟؟؟؟ببين بچه مردمو چيكارش كردي؟دلت خنك شد؟راحت شدييييييييييي؟حالا بازهم سرنزن.

  18. سلام مریم جانخیلی وقت بود عکساتو ندیده بودم!خوشحال شدم و واقعا قشنگ بود ، کاش بیشتر بود.همچنان خوشحال می شم از دیدن عکس های زیبات.موفق باشی

  19. ایکاش …زیبا بود

  20. حسی مرطوب در جنگلی با طراوت و خیس. زیباست.

  21. تو این گرما این عکسه می چسبه…

  22. مریم جان سلامممنون از بازی و دعوت باقی دوستانفقط من هرچه سعی کردم نتونستم همونجا تو صندوقک نظر بدم واسه همین اینجا نوشتمتا بعد…

  23. سلامبا دو کار جدید به روزیم خوشحال میشویم به ما سر بزنیدنظر یادتون نره … لطفا

  24. سلامهرچی ندونیم بهتر نیست …راحت تریم هاولی واقعا داغ دلم رو تازه کردیمی دونی چند وقته توی مه جنگل راه نرفتم …یادش بخیر

  25. سلاماز اینکه به ما سر زدید ممنونیم

  26. سلاممن مدت دو ساله که به عکاسی علاقه من شدم ولی متاسفانه هنوز نتونستم یه دوربین مناسب تهیه کنم…به وبلاگ هایی که مربوط به عکاسی هست مرتب سر می زنم…چون از دیدن عکس های هنری واقعا لذت می برم…وبلاگ شما رو هم دیشب دیدم…عکس زیبایی گرفتی…من عکس هایی می گیرم که زیاد نمی تونه جالب باشه…چون دوربین موبایلم در هر شرایطی نمی تونه عکس بگیره واسه همین از عکس برداری از صحنه های جالب محروم می شم!!!…یه گالری کوچیک تو وبلاگم هست…اونجا عکس هام و می ذارمالبته خیلی ابتداییه!…دوست دارم یه نگاهی بهشون بندازی…منتظرتون هستم…

  27. http://baharin.blogsky.com/?Cat=3این آدرس مستقیما به گالری عکس ها وارد می شه.

  28. از اونجایی که هنوز واسه کامنت گذاشتن در صندوقک مشکل دارم باید بگم مطلب روز مادر رو خوندم و لذت بردم یا شاید بهتره بگم افسوس خوردم از عمق حقیقتی که بهش اشاره کرده بودیروزت مبارک با این همه بغض و کینه ای که هنوز وجود دارهتا بعد…

  29. وای ولی من از مه اصلا خوشم نمیادما هم آپیم خوشحال می شیم بیای پیشمون

  30. این وهم هم بسیار زیباست .

  31. سلامبا دو کار جدید به روزیم .

  32. سلامبا یک کار جدید به روزیم

پاسخی بگذارید

