ماه

By مریم عرشی

ژوئن 27, 2008

Category: Uncategorized

35 Comments »


رویا هر چقدر دست نیافتنی تر باشد ، دوست داشتنی تر است.

 

پ.ن : فیلم» ۸۸ دقیقه » با بازی فوق العاده آل پاچینو رو از دست ندید.

پ.ن ۲ : این دکمه های اشتراکی رو مدیون  وب 3 و یکی از همین آرشها هستم . گذاشتن این کلید جزئی از حرکت به سمت آینده است . فکر می کنم اگر همه وبلاگها بگذارندُ کمی در خوندن و دیدن مطالب به هم کمک کردیم

پ.ن ۳ : صندوقک فراموش نشود.

 

35 Responses to “ماه”

  1. با سلام وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ ما هم اگر توانستید سری بزنید و من خوشحال می شوم که به ما سر می زنید و اگر وبلاگ ما وبلاگ خوبی بود و اگر شما تمایل داشته باشید لینک وبلاگ من را در وبلاگ خودتان قرار دهید با تشکر در پناه حق

  2. سلام، چه عکس خوبی گرفتین. همه چیز درست و به موقع استفاده شده، به نظرم با توجه به حرکت پرنده‌ها کادر افقی هم خوب میشد. موفق یاشید.

  3. واقعا همینطوره….عکس هم زیباست…

  4. فکر می کنم اگه شاخه ها محو نبود اون حس تلاش برای دست یافتن به رویا رو که به زیبایی ازش یاد کردی بهتر نشون می داد

  5. ماهش خوشگله و يه جورايي، هم رمانتيكه، هم شبيه ابن فيلم ترسناك‌ها شده ب اون دو تا پرنده مه دارند دورش، دور مي‌زنند.ولي اين تاش تيرهء پيش‌زمينه يوخده زيادي خودشو انداخته وسط ماجرا (به نظر من البته‌، كه البته نظر زياد مهمي هم نيست.) شايد هم جا نداشتي.—-صد در صد هر نظری مهمه، ممنون. با شاخ و برگ کم هم دارم اما به نظر خودم این بهتر شد .

  6. ما كه ر‌ؤياهايمان دوچ مي‌داريم چه دور چه نزديك. اما دورترهاش زودتر فراموش ميشند.

  7. عکس بسیار زیبایی شده خانوم عرشی .

  8. به عنوان یک عضو خیلی آماتور و ناشی از جامعه عکاسها اعتراف می‌کنم که اگرفتن این عکس – مجموعه ماه و پرنده و درخت با این شرایط استادی لازم داره!استادیی حتی بیشتر از من!! 🙂

  9. عكس بسيار جالبيه منم با نظر حسن بردال موافقماسم فيلم 88 دقيقه است؟

  10. با سلام،اجازه هست كمي باجمله تون مخالفت كنم؟واقعيت اينه كه روانشناسها يك ليميتي براي آرزوها درنظر گرفتن كه فقط داخل اون ليميت يا حد ميتونن ايجاد انگيزه بكنند،يعني اگر يك آرزوئي بسيار سهل الوصول باشه ايجاد انگيزه نميكنه واگه بيشتراز يك حد مشخصي دست نيافتني باشه بازهم ايجاد انگيزه نميكنه،چون طرف از دست يافتن بهش نااميد ميشه وتلاشي انجام نميده.با عرض پوزش …اگر بيجا كردم كه نظر مخالف دادم حتما تذكر بدهيد كه ديگه تكرار نشه….

  11. عالی بود استاد به روزم یه سر بزن با جزیره ای برای تمام فصول

  12. سلام…كادر بندي خوبي داره…محو بودن شاخه ها هم عس رو زيباتر كرده..ممنون

  13. با سلام خانم عرشی وبلاگ بسیار جالبی دارید ..خوشحال می شوم اگر عنایتی کنید و به وبلاگ ما هم سری بزنید به قول ما مشهدیها اصل ماجرا همین خط سومه … یره …ولی از اینا گذشته او دو تا کیفتر عاشقش مو یکیره کوشته !!!!

  14. سلام دوست گرامی,یک عکس کامل با ظرافت و ثباتی مثال زدنی. حوصله و دقت شما جای تحسین دارد. از دیدن آن لذت بردم.بدرود.

  15. بسیار رویایی و زیباست. آبی، بی کران و دوست داشتنی!

  16. سلام مریم جانباید بررسی بشه که چه حسی داشتی و این عکسو گرفتی؟حس جالبی بوده که عکس جالبی گرفتیبه من هم سر بزن

  17. بسیار بسیار زیباست…

  18. دعوتنامه عمولي داستان»مثل هرروز»درمنزل شخصي عمولي منتظر نظرات ارزشمند شماست..

  19. به نظر من اگه آرزو اميد را از بين ببره خوب نيست.

  20. یک شگار لحظه عالی. دست مریزاد

  21. سلام مریم جانممنون از عکس قشنگت، من که دیگه فهمیدم چطور عکس هاتو ببینم!راستی ماه و پرواز رویای شماست یا رشد و شکوفایی؟موفق باشی

  22. عکس بسیار جالبی هست. فوکوس روی ماه هست و شاخه ها چقدر قشنگ محو شدن. همیشه فکر میکردم برعکس این حالت زیبا میشه.ضمن اینکه وجود اون دو پرنده در عکس عکس رو بسیار زیباتر و جذاب تر کرده. عکس ساده و زیبایی هست. (ماه، آسمان آبی، پرندگان و شاخه درخت). آبدیت های بعدی هم خبرمون میکنید دیگه. نه؟

  23. ممنون از حضور سبز ونظرات ارزشمندتان.شادباشید.یاعلی

  24. عکس جنگ وهمت واقعآ زیبا بود….من هنوز که هنوزه فقط فیلم کنستانتین رو میبینم….من بالاخره آپ کردم…..

  25. منظورت از سخت چی بود ؟؟؟؟؟

  26. کجایی خانم؟

  27. سلامممنون که سر زدیداین عکس مهتابتون فوق العاده شد. حس خوبی به آدم میدهراستی خیلی وقته نبودم ولی تولدتون مبارک. هر چند دیر شد

  28. از نظر من این یکی از بهترین عکس هاتون است. خیلی ازش خوشم اومد.

  29. یه سر بزن..من آپ کردم/..این عکست خیلی با احساس بود…

  30. سلام..شما عکاسی میخونین؟اگه اره یه مقدار سوال درباره عکاسی داشتم اطلاعات وراهنمایی میخوام.واستون میل زدم ممنون میشم اگه میلم رو بخونید وراهنماییم کنید.

  31. سلام وبلاگ خوبی دارید .خوشحال میشم از نظرتون در وبلاگم استفاده کنم . آرزوی سلامتی برای شما

پاسخی بگذارید

