خورشید از درخشش باز نمی ماند

By مریم عرشی

اکتبر 14, 2008

Category: Uncategorized

11 Comments »


هر کاری هم کنید ، خورشید بازهم می درخشد .

11 Responses to “خورشید از درخشش باز نمی ماند”

  1. سوژه ی خوبی بود یه سر بزن به روزم

  2. عكس پاييني رو بيشتر دوست دارم

  3. سلان. ممنون از عکسات. یکم معمولی بودن. بازمرسی

  4. سلامببخشی دیر میام چند وقتیه گرفتارم.من بر خلاف سجاد خیلی تکنینک عکس برام مهم نیست حسی و فکری که در آدم ایجاد میکنه برام جالبه. عکاستونو که دیدم به این فکر کردم با خودم گفتم خورشید از این تکرار طلوع و غروب یکنواخت خسته نمیشه و هر صبح لبخند زنان میاد بیرون. بر خلاف ما آدما که صبح بیرون میریم گاهی میگیم: لعنت به این زندگی سگی!خیلی دوس دارم اون وبلاگتونو که توش مینویسید رو بخونم اما اغلب نمیشهخوش باشید

  5. آره ولی میتونن جلوش رو با قبار پر کنن

  6. سلام مریم جانمن یه کاری می کنم فردا ساعت 5.5 بعد از ظهر واسه 12 ساعت ندرخشه!

  7. هر دو تا ضد نور به نظرم خیلی قشنگ شده. خصوصا که فکوس روی سیاهه هست و منظره پشتش مات هست.

  8. عکس هایی گرم و دیدنی. موفق باشید.

  9. سلام عکسهاتون رو دوست دارمنگاه جالبی داریندوست داشتی یه سر بیا عکسهای منم ببین

پاسخی بگذارید

