پاییز

By مریم عرشی

نوامبر 1, 2008

Category: Uncategorized

28 Comments »


هنوز هم دوستت داریم با اینکه خزانی شدی.

28 Responses to “پاییز”

  1. سلامهیچ می دونی که:بانک خوب، سرمایه است

  2. آخه پائیزی اش هم زیباست…

  3. عكس كاملا پاييزي و دوست داشتني خيلي خوب شده

  4. رفتن و جا خالی کردن رو آدم باید از طبیعت یاد بگیره. قشنگ میاد قشنگ زندگی می‌کنه و قشنگ می‌ره…

  5. اين خيلي كار فوق العاده اي شده 🙂

  6. عکس خیلی خوبی شده. ممنون

  7. MARHABA neden saytnizda commant virmek buyle zor olub ?!..i

  8. اگه خیلی گیری می‌خوای جواب این آقا هوکو رو من بدم؟

  9. سلام مریم جان، خانومی عجب عکسی گرفتی!!؟ خیلی خیلی بهم چسبید… عکس هات همگی زیبا هستند، اما این یکی اصلا یک چیز دیگه ست. خدا قوت!

  10. پیک موتور جواب کامنت :))الان اقدام می‌کنم ببینم کسی می‌تونه قضیه‌تو حل کنه یا نه! من که خالی بسته بودم ولی….دوستانی دارم!

  11. می‌دونی چیه؟ من از این دوستم سؤال کردم اونم جوابمو داد!!! ولی من نفهمیدم.داستان این بود که این بابا گفته:سلام، چرا تازگیا کامنت‌گذاشتن برات اینقدر سخت شده؟من خنگول هم فکر کردم که نسرین داره بهم اینو می‌گه!!! خلاصه که قاطی کرده بودم!

  12. سلامچه جایی گیر کرده طفلکبین درختی که هیچ خبری از پاییز ندارهولی خب عیبم نداره ، شاید یه پیک باشهقشنگه

  13. سلام.خانم عرشی اون عکسی که توتاریخ دی ماه86تووبلاگت گذاشتی واقعاًسمیرا نامزد آیدینه؟اگه ناراحتت می کنه منو ببخش ولی میشه که بهم بگی…

  14. یک عکس پاییزی بسیار زیبا و دیدنی. همه چیز خوب است، مخصوصا» آن حس.

  15. زیباست … نوشته هم زیباست

  16. سلام دوست قدیمی,این خزان شده عجب رنگی داره و در عجب زندان خوش رنگ تری افتاده است. زیبا بود و دلنشین…بدرود.

  17. عكس فوق‌العاده زيبايي بود عين خود پاييز دلگير…

  18. با سلام.ممنون از نظر شما. عکس پاییزی زیبایی ثبت کردید. نقطه توجه بسیار خوب چشم بیننده را به سمت پاییز سوق می دهد. موفق و پایدار باشید.

  19. سلام خانم عکاس باشیبالاخره نوشتم

  20. عکس به نظرم ترکیب رنگ بسیار خوبی داره.

  21. چیزی که قشنگ باشه فرقی نمی کنه پاییزیه یا بهاریهمه جورش قشنگه

  22. سلامبه این مدل عکسا علاقه داری نه؟خیلی شارپه لذت بردم

  23. سلام مریم خانوم،خوبی؟خیلی وقته عکس جدید نذاشتی… منتظرم! فصل فصل خوبیه برای عکاسی..موفق باشی عزیزم.

  24. این زیبای همیشه سبز ،جان خودشو فدا کرده تا این چنین زیبایی رو تو زیباتر شکار کنی و این شاهکارو مثل بقیه کارات خلق کنی .(هر چند در نظر سطح بینان سرخ رنگ گرفته)

پاسخی بگذارید

