با هم غرق نمي شويم

By مریم عرشی

نوامبر 21, 2008

Category: Uncategorized

29 Comments »


سه سال از يك شروع و يك باهم بودن مي گذرد ، ايمان دارم تا زماني يكي دست ديگري را مي گيرد غرق شدني در كار نيست .

امسال آقاي همسر براي سالمرگ ( ببخشيد سالگرد) ازدواج كلي سورپرايز كرد و يك عدد دوربين 5D ( به خواب هم نمي ديدم ) يك عدد لنز 12-24 ( اينقدر كه من هر عكسي ديدم گفتم 10-20)  و يك عدد لنز 24- 70 با ّf2.8  و يك عدد فلاش و يك عدد تله كانورتور ابتياع فرمودند ( تا يكسال بايد نون خشك سق بزنيم ) و از آنجايي كه در صندوق ذخيره ارزي منزل ما قراني نماند بنده چيزي براي ايشان نگرفتم D: .

29 Responses to “با هم غرق نمي شويم”

  1. سالگرد ازدواج شما مبارک

  2. مریم جووووووووووونممبارکههههههههههههههههم سالگرد ازدواج و هم دوربیننننننننننننننننننننننننننسالهای سال زنده و خوشبخت باشینخودت میدونی که چقدر دوستت دارمراستی از معرفیت تو بانوی وبلاگیت هم ذوق مرگ شدمحقت بود خانومییییییییییی

  3. مبارک باشه خواهر عزیزم .باز هم براتون آرزوی خوشبختی می کنم نازنینم

  4. همه با هم تبریک، دلتان شاد باشه، صندوق ذخیره پر میشه انشالله به زودی باز.

  5. سلام دوست قدیمی,سالگرد ازدواجتان مبارک… من واقعا درک می کنم که چه حسی داشتی از گرفتن این هدیه فوق العاده. یک دوربین Full frame با یک لنز 24-12 به تنهایی یعنی یک دنیای تازه توی طبیعت…این حرکت همسر گرامیتان جای ارج و سپاس فراوان دارد که چنین هزینه ای را تنها به خاطر خوشحال کردن شما انجام داده است و همچنین جای تبریک دارد به شما به خاطر داشتن چنین همسری قابل احترام.بدرود.

  6. مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــه! :)یادمه در موردت کادوی مورد علاقه‌‌ت چی نوشته بودی!خوب نون خشک و 5D معامله ارزشمندیه!! برو حالشو ببر!شرطش هم اینه که تند تند عکسای توپ بگیری بیای بذاری اینجا!شرط چی؟ شرط کی با کی؟ 🙂 نمی‌دونم! ولی هست دیگه!از قول من به آقای همسر هم تبریک بگو طفلک خیلی مایه کرده حتی از سهم خودش! قیمتها رو خبر دارم!

  7. راستی عکس هم قشنگه و هم کاملا مرتبط.

  8. در این باب به سخاوت مردان و براورده کردن ارزوهای در خواب دیده زنها خوب اشاره کردینکاش شما هم یک درصد مثل مردان بودین

  9. من هم مباركه! يعني از من هم مبارك باد را بپذيريد ولي هر چي هم كه گرون بوده باشه و صندوق‌خالي‌كن ولي اگه نمي‌گرفتين با اين طرح تحول اقتصادي ديگه واقعاً خوابش رو هم نمي‌تونستيد ببينيد.

  10. راستی یه توضیحی هم راجع به این دوربین‌ها و لنزها و این چیزایی که گفتید هم برای منِ بی‌سوات هم می‌نوشتی تا یه چیزی هم یاد بگیریم (علاوه بر تاریخ سالگردتون)

  11. راستی چه لینک‌های خوبی شیر کرده بودین. مرسی

  12. عکس بسیار زیبا نوشته بسیار شاداباحساس بسیار خوب اول صبح رو مدیون تو امممنون و مبارک 🙂

  13. درسته، سخته. ولی یادم نمیاد کسی از آسونی زندگی صحبتی کرده باشه.

  14. سلام مریم جانتبریک! شما هم که «ام بی دی» شدی!!خوب کی عکس های جدیدت رو می بینیم؟شاد و سربلند باشید

  15. راستی یادم رفت کاش نورسنجی را از برگ ها می کردی یا لااقل یه اصلاح رنگی روی برگ ها می کردی تا هم رنگ زرد-نارنجیش با آبی آب کنتراست بهتری پیدا می کرد و هم تاکید بیشتری روی برگها (با توجه به مطلبی که مد نظر داشتی ) می شد.البته شما خودت استادی

  16. سلام مریم عزیز،سالگرد ازدواجتون مبارک!!!آخ جون! یعنی از این به بعد بیشتر عکس می گذاری اینجا؟؟؟؟؟؟؟انشالله که صندوق ذخیره منزل همیشه پر و دل شما همیشه شاد و وبلاگتان پر عکس باد!!کللللی خوشحال شدم که آپ کردی دوست گلم.موفق باشی…

  17. سلاممریم جان سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم که روزهای خوبی رو در پیش داشته باشی به ما هم سر بزن موفق باشی.

  18. سلام سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم همیشه هر دو دست در دست هم شاد باشید دوربین هم مبارکه .

  19. تبریک می گم صندوقک عزیز. راستش به نظرم اون هدیه ی دوربین ارزش نون خشک خوردن یک سال آینده رو داره :))خلاصه کلی عکس خوب بگیری گرسنگی یادت می ره 🙂

  20. بیا، این همه تحویل بگیر، آخرم میشه سالمرگ!!واقعا که دخترای ایرانی … !!

  21. سلاماینا که گفتی تقریبا یه چیزی دورو وره 5 میلیون آب می خوره فکر کنم جناب همسر سال اول کادوی 10-15 سالو خریدنمبارک باشه البته منظورم بیشتر رسیدن این لوازمه می دونم که واست مهمتره

  22. سلاممبارك باشه هم سالروز ازدواج و هم كلي تجهيزات عكاسيسورپرايز كه چه عرض كنم … در حد انفجار بودهموفق باشي از اين به بعد منتظر عكسهاي نابتري هستيم ازت

  23. آنقدر غم بی دوربینی عذابم می دهد که یک لحظه آرزو کردم کاش جای شما بودم و او نیز همسرم! اما نگاهی به شناسنامه ام که انداختم جنسیتم اعتراض می کرد.همه چیز تبریک دارد برای تو!

  24. سلاماز وب جواد خان بیژنی آمدیمزیبا …. هم …. ای بودبسیار زیبا

  25. در جواب آقاي محمد امین ثامنی بايد بگم اين براي سال سوم بود!؟كنترل نامحسوس D;

  26. اين عيال ما كه جواب خلق الله رو نمي‌ده من زحمتشو مي‌كشم.در جواب آقاي يكي از همين آرش‌ها.تاريخ ازدواج ما اگه اشتباه نكنم دوم آذر 1384 بود.

  27. ای همسر زن ذلیل ! آدم میره حدود 5 میلیون لوازم عکاسی میخره برای سالگرد ازدواج ؟ همین کارها رو میکنید که ما مجردها نمیتونیم زن بگیریم !! مرد هم بود مردای قدیم ! D-: مبارک باشه خانوم عرشی . شما هم حداقل یه جوراب میخریدید ! سالگرد ازدواج هم مبارکککک ….

  28. با تشکر از «شوور» ، من الان پاسخ شما رو دیدم. و تعجب کردم چون فکر نمی‌کردم چنین سئوالی رو که تقریباً خصوصیه و به من مربوط نبوده رو پرسیده باشم. رفتم بالاتر و کامنتم و دوباره خوندم و فهمیدم چی شده… ببخشید من بد نوشتم و منظورم رو خوب نرسوندم. در واقع منظور من این بود که به جز تاریخ سالگرد ازدواج‌تون رو که با این پست فهمیدیم، ای کاش اطلاعاتی هم در رابطه با لنز و دوربین و اینها می‌دادید. به هر حال ممنون از توجه‌تون و سوء‌تفاهم جالبی بود. امیدوارم شما رو ناراحت نکرده باشه. خوش باشید.از مریم‌خانوم هم ممنون از توضیحاتی که می‌خواهند بدهند.

  29. چه برگ های قشنگی. مبارکه دوربین و لنز. ایشااله به خوبی ازش استفاده کنی

پاسخی بگذارید

