برداشت آزاد

By مریم عرشی

دسامبر 1, 2008

Category: Uncategorized

20 Comments »


من همیشه یک جمله برای عکسهام زیر عکسم می نویسم اینبار اگه لطف کنید شما یک جمله بگید ممنون میشم منهم بعدا جمله ام را می نویسم . دوست دارم بدانم تاچه حد نظرم با دیگران در مورد حس یک عکس یکی است، سپاسگذارم 🙂

پ.ن : صندوقک هنوز وجود دارد 🙂

20 Responses to “برداشت آزاد”

  1. «اشرف مخلوقات هم كه باشيم، هنوز در برابرش كوچيكيم!»

  2. هیچ دریایی برداشت ازش آزاد نیست! خب من که اگه از این خلاقیت‌ها داشتم واسه عکس‌های «عکس‌برعکس» خودم اسم‌های درست و حسابی می‌ذاشتم ولی خب…. اوم… من متوجه شدم همانطور که تقریباً 75درصد کرهء زمین آب است و ربع آن مسکون، تو این عکس شما هم همین تقریباً نسبت برقرار شده. (نسبت‌های طلایی رو رعایت کردین دیگه هان؟) و از طرفی آسمان هم که توی این عکس دیده نمیشه. تو عکس شما فقط یه آدم تنها روی این ربع مسکون وجود داره و… بد نیست اگه اسمش رو بذاریم «ربع‌مسکون».این شعر رو هم از انوری داشته باشید:ربع مسکون آدمی را بود دیو و دد گرفت کس نمی‌داند که در آفاق انسانی کجاست دور دور خشکسال دین و قحط دانشست چند گویی فتح بابی کو و بارانی کجاست من ترا بنمایم اندر حال صد بوجهل جهل گر مسلمانی تو تعیین کن که سلمانی کجاست آسمان بیخ کمال از خاک عالم برکشید تو زنخ می‌زن که در من گنج پنهانی کجاست خاک را طوفان اگر غسلی دهد وقت آمدست ای دریغا داعی چون نوح طوفانی کجاست

  3. ای دریغا داعیِ چون نوح، طوفانی کجاست؟دیدم یه کم شاید سخت باشه خوندن این مصراعش، فضولی کردم.ببخشید، زت زیاد

  4. چقدر در برابر طبیعت ناچیزیم و تنها لکه ناپاک آن.

  5. :)اولین چیزی که به ذهنم می‌رسه اینه:پنگوئن‌اما جدا از شوخی این جمله‌ی پیشنهادی منه:تنها با خودتنها به خاطر این‌که یک نفر توی عکس هست. خود به خاطر این‌که آب و دریا خیلی وقت‌ها به عنوان سمبلی از ضمیر ناخودآگاه به کار برده می‌شه.:)مجددا 5D مبارک 🙂

  6. وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت

  7. سلامهشدار !! اينجا جاي مناسبي براي شنا نيست

  8. آزادی…

  9. ساحل امن آرامشم اینجاست ؟!

  10. هيشكي منو دوست نداره!؟

  11. سلام عزیزم، عکست خیلی زیباست. حس من از دیدنش اینه:»تضاد»شاد باشی و پیروز عزیزم.

  12. راستی مریم جان وقتی خواستی جمله خودت رو بنویسی بگو که کدوم یکی به حس تو نزدیکتر بوده 🙂

  13. سلام»تنها و خرد در آستان بيكرانگي»موفق باشيد

  14. «این حس بی نام»شاید عنوان منتخب من باشهو هزاران عنوان دیگه که خیلی دوست داشتم اینجا بنویسم اما یه لحضه رفتم توی اون یکی صندوقچه و ماجرای اسید و اسیدپاشی رو خوندم و مثل پتک شعار «من بخشیدم و تو میستانی» میکوبه تو سرم و طبیعتا» حس لطیف این یکی صندوقچه کشته شد. به هر حال مدتی بود اینجا نیومده بودم فکر و ایده عنوان آزاد عالیهراستی منم بعد از یکی دو قرن آپدیت کردم شاد باشید

  15. تنهائی به وسعت یک دریاwww.hormozpic.blogfa.com

  16. گاه فقط میتوان نگاه کرد….حتی آه کشیدن هم گناه است چه رسد به نوشتن…..(کارنجک)

  17. سلام کار بسیار زیبایی بود.عکس های خوب و جالبی می گیرید.دید خلاقی دارید و در کارهاتون کادربندی , انتخاب زاویه , نورپردازی و … هم بخوبی انجام شدن.جمله ای متاسفانه در نظرم نیست.موفق باشید

  18. آی آدمها که بر ساحل بساط دلگشا دارید!
    نان به سفره ،جامه تان بر تن؛
    یک نفر در آب میخواند شما را .

پاسخی بگذارید

