سال نو مبارک

By مریم عرشی

مارس 17, 2009

Category: Uncategorized

26 Comments »


همگی یک سال پر از زیبایی پر از باز هم زیبایی و باز هم زیبایی داشته باشید 🙂 بهروز و پیروز باشید و سپاسگزارم بابت اینکه امسال بهم سر زدید .

پ.ن : ادامه سفرنامه را در سال بعد پیگیری می کنیم، مثل سنجد بود که می گفت بر می گردم 🙂

26 Responses to “سال نو مبارک”

  1. سلامسال نو شما هم پیشاپیش مبرکانشاالله سال خوبی داشته باشیدولی عکساتون هیچ کدوم باز نمیشهفکر کنم tinypic فیلتر شده منم همین مشکلو دارم

  2. سلامممنون از لطف و نظر شمامنتظر گلهایی از تایلند بودم اما ظاهرا این گلها ایرانیست.به هر حال سال خوبی داشته باشید.

  3. مریم عزیزم سلام،خوبی خانومی؟؟ عید شما هم مبارک! انشالله که سال 88 برات پر از کامیابی و سعادت و سلامتی باشه، پر از زیبایی ها و خوشی ها باشه، پر از همه اون چیزهاییی که دوست داری… در کنار عزیزترین هات.شاد و پاینده باشی عزیزم. منم از تو ممنونم که دوست خوب من هستی.

  4. یه وبلاگ راه اندازی کردم که توش خاطرات و دردو دلهایه افراده معتادیو که ترک کردن مینویسم به من سر بز لینکم کن تا لینکت کنم به اسم من روانیم

  5. سال نو مبارک…سال خوبی با بهترین عکسها را براتون آرزو میکنم

  6. بوی باران ، بوی سبزه ، بوی خاکشاخه های شسته ، باران خورده ، پاکآسمان آبی و ابر سپید ،برگ های سبز بید نوروزت مبارک

  7. سال نو مبارک

  8. سال جدید سالی پر سوژه برای عکاسی برای شما باشه تا ما با دیدن عکس ها کلی حال کنیم.

  9. سال نو مبارکبا عکس و یادداشتی نوروزی به روزمماهی قرمز هم خندید!

  10. سلام ارزوي سالي پر خير و بركت و شاد همراه با سلامتي رو براتون دارم.

  11. سلام دوست من،سالی پربار و با شکوه را برایتان آرزومندم.بدرود.

  12. سلامسال نو شما هم مبارك

  13. سال نو مبارک سالی سراسر موفقیت برایتان آؤزومندم.

  14. سلام سال نو شما و همسر هم مبارک. خیلی امسال به یاد پارسال بودم. یادش بخیر. امیدوارم هر سال پر از خبر خوب باشه براتون

  15. سلام خانوم گلی…مرسی که سر زدی.. خوشحالم کردی. امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشی.

  16. سلام . میخواستم از دانش شما در زمینه ی عکاسی استفاده کرده و چند سوال بپرسم . در صورتی که تمایل به پاسخگویی داشتید لطفا به ایمیل من ارتباط برقرار کنید ( در مورد فوکوس و عمق میدان و … ) متشکرم . شایان .

  17. امیدوارم در سال جدید هم خوشبختی روی شما فوکوس کنه !!!

  18. سلامتبریک مرا هم بپذیر

  19. ممنون.برای شما هم سال خوبی باشه کلی.

  20. سلام و عرض تبريك سال نو براي شما و آقاي همسرمتاسفانه عكس هاي شما باز نمي شود و از ديدن آن ها محروم شديم .راستي يه تعداد عكس گرفتم خوشحال مي شوم شما هم ببينيد و نظر بدهيد.اگه تحويل بگيريد!به اميد ديدار

  21. سلامhttp://khouzestan.isna.ir/MainKhouzestan/NewsView.aspx?ID=News-65118شرمنده بعدا سر فرصت مزاحم میشم

  22. سال خوبی براتون آرزوم میکنم . عکس خیلی قشنگی شده ف شاد و سرحال

  23. نیستی حاج‌خانوم؟

  24. شما احیانا قصد آپیدن ندارید …؟؟؟

  25. سلام مریم خانومخوبی شما؟ انشالله که اینطوره.. فکر کنم سرتون خیلی شلوغه و کارها سنگین شدن. انشالله که هرجا هستی شاد و سلامت باشی.

پاسخی بگذارید

