رای می دهیم

By مریم عرشی

ژوئن 10, 2009

Category: Uncategorized

15 Comments »


خوشحالم یاد گرفته ایم باید برای بهتر شدن کشور تلاش کنیم ، نباید بنشینیم و فقط نظاره کنیم.

پ.ن : ادامه مطلب را هم ببینید

پ.ن 2: دیروز بنده 29 ساله شدم ، نمی دونم بقول یکی از دوستان وقتی به 30 برسی یعنی پایان جوانی یا نه!! اما چیزی که می دونم و راستش کمی ناراحت کننده است سرعت گذر این دهه 20 زندگی بود که امسال آخرینشه و اونقدر سریع گذشت که نمیشه تاسف نخورد فقط خوبیش اینه که خوش گذشت 🙂

خوشحالم یاد گرفته ایم باید برای بهتر شدن کشور تلاش کنیم ، نباید بنشینیم و فقط نظاره کنیم.

اما آقای موسوی باید بیاد داشته باشند اگر رییس جمهور شدند فقط به پشتوانه این زنان این مردان این پدران و این مادران بوده است ، اقای موسوی این جمعیت اگرچه داشتنش الان شیرین است اما اگر انتظاراتش برآورده نشود تلخ خواهد شد.

این پدر و دختر افتخار می کردند که سوژه عکاسی برای میرحسین باشند امیدوارم قدرشان دانسته شود.

پ.ن 2: دیروز بنده 29 ساله شدم ، نمی دونم بقول یکی از دوستان وقتی به
30 برسی یعنی پایان جوانی یا نه!! اما چیزی که می دونم و راستش کمی ناراحت
کننده است سرعت گذر این دهه 20 زندگی بود که امسال آخرینشه و اونقدر سریع
گذشت که نمیشه تاسف نخورد فقط خوبیش اینه که خوش گذشت 🙂

15 Responses to “رای می دهیم”

  1. تولدت مبارک… به امید روزهای شاد در بیست و نه سالگی…

  2. اول اینکه تولّدتون مبارک،از اینکه خردادی هستید خوشحالم،و اینکه منم به تازگی وارد 28 سالگی شدم و اصلاً خوشحال نیستم از این سرعت گذر عمر … + با این بخش حرف تون موافقم : تا اینجا که خوش گذشت …

  3. اوضاع کشور چقدر بهتر شد………!از اسم انتحابات حالم داره بهم میخوره

  4. سلام اگر با تبادل لینک موافقی پیغام بذار منتظر حضور شما هستم

  5. سلام تولدتون مبارک با تاخیر خوشحالم که این 30 دهه براتون خوش گذشت واقعیت اینه که منم 33 ساله شدم و قویا احساس پیری میکنم

  6. سلام کاش مردم ایران به حق واقعیشون برسن با شما از طریق وبلاگ جواد بیژنی اشنا شدم دوست خوبم سی سالگی اصلا پایان جوانی نیست بلک به نظر من تازه شروع جوانیه تولدت مبارک مطلبتون رو امروز صبح خوندم ولی از اونجا که سر کار بودم و پی سی اونجا تایپ فارسی نداشت برام سخت بود اومدم خونه گفتم اول بیام اینجا من برعکس دوستانی که بالا نظر دادن اصلا احساس پیری نمیکنم و یه وقتی هم یادم میره که 34 سالمه و اینو مطمئنم که وقتی فکرت این باشه تو ظاهر ادم هم تاثیر میزاره پس نترس از بالا رفتن سن من تازه از 30 سالگی یاد گرفتم چطور زندگی کنم امیدوارم که برا ی همه همین طور باشه مراقب خودت باش دوست من

  7. با سلام پایگاه خبری BBN به عنوان معتبرترین پایگاه خبری شمال ایران معرفی شد این موفقیت برای شما , شمالی ها عزیز گرامی باد http://www.BBN.ir شما هم می توانید به BBN بپیوندید از شما بزرگواران خواهشمندیم ما را در پیوند خود جا دهید – با تشکر – یا علی

  8. سلام و صبح بخیراول:از مقاومت و پایداریتون برای احقاق حقتون متشکرمممنونم که باعث می شوید دیگران هم بیاد بیاورند که نباید بنشینیم و فقط نظاره کنیمدومانصار حزب الله نامه ای سراسر توهین و تهمت و تهدید خطاب به استاد شجریان نوشته اند که درسایتهای مختلفی منتشر شده وظیفه دانستم جوابی برای آن نامه تهیه کنم امیدوارم فرصت کنید و ضمن مطالعه جوابیه در وب سایت من.نظری در راستای دلگرمی استاد و دلسردی آنانیکه به خود اجازه هر توهینی را به این مردم می دهند درج فرمائیدسوم اینکه یک جانباز قطع نخاع نامه ای منظوم در گلایه از وضعیت موجود برای شهید محمد جهان آرا نوشته که قدرتهای زیادی دوست ندارند این نامه به دست مردم برسد امیدوارم فرصت خواندنش را پیدا کنید و اگر مقدور بود به دو ستان دیگر هم توصیه فرمائید، تا کنون سه وبلاگ را بخاطر این نامه فی لتر نموده اند و نمی دانم این آدرس تا کی باقی باشد امیدوارم در مدت باقی مانده عده قابل توجهی این نامه را بخواننددر http://iran188.blogsky.comو اگر مسدود بود http://fakhar.6te.net/wordpress/?page_id=15 چهارمتاریخ شاهد است که هرگاه پادشاهی بزرگ مردم کوچک خود را خس و خاشاک شمرد، مردگاهی اوقات تاریخ شرم می کند بعضی نام ها را در کنار پادشاهان بزرگ بنویسد و همین فرصتی برای زندگی آندسته می شود

  9. «بی گمان زیباست آزادی ولی من چون قناری دوست دارم درقفس باشمکه زیباتر بخوانم در همین ویرانه خواهم ماند و از خاک سیاهش شعرهایم را به آبی های دنیا می رسانم»

  10. راستش ناراحتم ازینکه حضورمان تاثیری در ساختن مملکت نداشت

  11. و امروز را هيچ وقت فكر نمي‌كرديم

  12. با این همه تاخیر 29 سالگیت مبارک عزیزم… 30 ساله شدن مثل همه سال های دیگه عمر آدمه. بهش متفاوت فکر نکن.. تو همون مریمی، مثل همیشه… امیدوارم سال های سال شاد زندگی کنی مثل همین سال های گذشته که گفتی.

  13. با سلام احتراما» ضمن قدردانی از زحماتی که بابت ایجاد و نگهداری این وبلاگ متقبل شده اید ، از حضورتان دعوت می گردد در صورت تمایل از وب سایت شرکت دید افراز با خدمات ذیل بازدید فرمائید. 1- فروش دوربین های دیجیتال و تصویر برداری 2- معاوضه دوربین های مستعمل و کهنه با دوربین نو و آکبند3- تعمیر دوربین با خدمات ویژهبا تشکر

  14. خیلی ساده نشستی توی شهر خودت فکر می کنی ایران فقط شهرهای بزرگه یکم دنیات رو بزرگتر کنی و به روستاها و شهر های کوچیک سر بزرنی خوبه اونوقته که عظمت 25 میلیون رای رو می فهمی و به دروغهای اینا اعتماد نمی کنی اینا برای امثال تو دل نمیسوزونن

پاسخی بگذارید

