سال نو مبارک

By مریم عرشی

مارس 27, 2010

برچسب‌ها: ،

Category: طبیعت

13 Comments »


 

از سال 82در پرشین بلاگ وبلاگ داشتم و در سال 86 وقتی هک شد ، به این نتیجه رسیدم که وبلاگ نویسی در شرایط ناامن مثل داشتن خانه ای روی آب است ، اما هنوز چون دوست داشتم از سرویسهای وطنی حمایت کنم به بلاگفا مهاجرت کردم و خداییش هم از خیلی از امکاناتش راضی بودم، اما به دو دلیل آن خانه را هم موقتی می دانستم ، یکی اینکه قالبهای خیلی مناسبی برای عکس نداشت و دیگر اینکه کلا هیچ چیزی در سرزمین قشنگمان قطعی نیست ، به همین خاطر در جستجوی فرصتی بودم تا برای خودم فوتوبلاگی طراحی کنم ، اما متاسفانه مشغله های فراوان و شاید تنبلی اجازه نداد و بناچار دوباره به سرویس دیگری اینبار از نوع اونور آبیش که حداقل قبلا برای وبلاگم تجربه اش کرده بودم ، مهاجرت نمودم. این قالب بهترین قالبی بود که برای فوتوبلاگ در وردپرس وجود داشت اما متاسفانه کمی خیلی دارد و اپن سورس هم نیست فعلا می سازیم تا ببینیم چه می شود 🙂

سالی پر از شادی ، زیبایی و هرآنچه دوست دارید در انتظارتان است 🙂 زندگیش کنید.

پ.ن : فید این وبلاگ http://feeds.feedburner.com/MaryamArshi است .

13 Responses to “سال نو مبارک”

  1. سال نوی شما هم مبارک باشد 🙂
    سالی پر از شادی و نشاط، همراه با یه عالمه عکس قشنگ… و البته تبریک بابت فتوبلاگ جدید. کاش مهاجرت خوبی باشه و مشکلی پیش نیاد این جا دیگه…

  2. سال نو مبارک و درود و دو صد بدرود به این وبلاگ ارزنده که بالاخره به جایی رسید که مناسب تر است 🙂

  3. سلام
    سال نو مبارك
    همدان بي خبر مي آين ؟
    و من نوشتم بعد مدت ها

  4. سلام ، باز هم
    اميدوارم همشه شاد باشيد
    شما رو با آدرس جديد لينك كردم

  5. پا به پای روزها دویده ایم تا وقتی بهار دست می‌گذارد بر پشت لرزان زمستان که چشم گذاشته بر دیوار گرم اسفند. با هم نفسی تازه کنیم، که ما هم رسیدیم به دیدار مبارک سال نویی دیگر.
    اميدواريم سال 1389 سالي نيك و همراه با بهروزي برايتان باشد.

  6. 4ماهی از بهار میگذره
    اما به هر حال همون حرف همیشگی
    هر روزتان نوروز

  7. امیدوارم تا اینجای سال نو بر شما مبارک بوده باشد.

پاسخی بگذارید

