گل و خار

By مریم عرشی

آوریل 7, 2010

Category: Landscape, طبیعت

8 Comments »


8 Responses to “گل و خار”

  1. بسیار زیبا!
    موفق و سربلند باشید

  2. به اين ميگن همزيستي مسالمت آميز و اين نشون ميده كه شعور نباتات از خيلي از آدما بيشتره!!!!

  3. چقدر زیباست این عکس… چقدر میشه برداشت های خوبی کرد در قیاس با زندگی هامون… عـــــالــــی است مثل همیشه

  4. دید خوبی بوده که تونسته همچین ایده ای و تو قالب عکس نشون بده، اون جوونه های سبزم که فلو کردین برای تاثیر گزاری بیشتر کمک کرده
    کلا باحاله!

  5. ! Well done, beautiful yellow flowers

  6. Very good close up shot.
    Thank you.

  7. گاهی به معنای این شعر دقیق میشم
    و باز مرورش میکنم.

    خارم اگر از خاری .. خوارم تو مپنداری
    دانم که مرا با گل یکجا تو نگهداری

  8. خب من دیگه ترجیح می‌دم از اینجا به بعد رو ادامه ندم. یا من بنزینم تموم شده یا شما در این مدت خیلی پیشرفت کردی (چون من از آخر به اول وبلاگت رو داشتم شخم می‌زدم). به هر حال ساعاتی رو لذت بردم و برای همین هم تشکر می‌کنم.

پاسخی بگذارید

