چراغ و …

By مریم عرشی

مه 9, 2010

برچسب‌ها:

Category: اماکن

6 Comments »


 
 
 

همه میدانند 

همه میدانند 

که من و تو از آن روزنهء سرد عبوس 

باغ را دیدیم 

و از آن شاخهء بازیگر دور از دست 

سیب را چیدیم 

همه میترسند 

همه میترسند ، اما من وتو 

به چراغ و آب و آینه پیوستیم 

و نترسیدیم 

(فروغ فرخزاد) 

  

پ.ن : زندگی شخصی و درس و کار فعلا مجال کمی برای عکاسی گذاشته است ، از آن طرف عکسهایی هم که می گیرم به دلم نمی نشیند، اگر کم بروز می شوم به این دلیل است، اما دیر و زودداره، سوخت و سوز نداره که بدون فوتوبلاگ احساس می کنم قسمتی از هویتم نیست. 

  

6 Responses to “چراغ و …”

  1. انتخاب زیبائی از فروغ و عکس قشنگی از کارهای خود …… در کنار هم ..بسیار با سلیقه… امیدوارم ، در آینده ای نزدیک ، با فراغت از گرفتاریهای موصوف ، شاهد بقیه کارهای زیبای شما باشم ……

  2. واو. چه خوشگل. حیف اگزیف نداره :))

  3. این عکس چقدر زیباست… هر چقدر نگاه میکنم سیر نمیشم… آرامش عجیبی داره.
    کسی که این همه هنرمنده، حیفه نرسه عکاسی کنه. کاش زودی کارایی که دارین راست و ریس بشه و بتونین بازم بیشتر عکاسی کنین.

  4. درمورد درد به دل ننشستن عکسها … کاملا موافقم .چند سالیه باهاش دست به گریبانم.

  5. دومین یا سومین چیزی که تو عکس دیده میشه چراغ‌هاست که به نظر من هیچ چیز خاصی هم ندارند.
    عکس کاملاً یک محیط خشک (نامرطوب) را نشان می‌دهد در حالی که شعر ما را می‌برد به یک فضای با صفا و زنده و مرطوب. خلاصه من هیچ ارتباطی بین شعر و عکس پیدا نکردم. عکس هم بیشتر به درد بروشور تبلیغاتی این هتل می‌خورد، که البته یعنی تغییر کاربری عکس و نه ناخوبی آن.

    خسته نباشید.

  6. iI love the warm, golden tones and light. A lovely, romantic mood. Superb work!

پاسخی بگذارید

