کلیسای گریگوری- تپه هگمتانه – همدان

By مریم عرشی

مه 26, 2010

Category: Uncategorized

14 Comments »


14 Responses to “کلیسای گریگوری- تپه هگمتانه – همدان”

  1. نمی دونم از چی تو سمت راست کادر اجتناب کردید که فضای بیهوده سمت چپ رو تو کادرتون آوردید ولی نور و پرسپکتیو و همه چیز این عکس فوق العادست 🙂

    • یک – اصلاحات انجام شد 😉 دو – فضای سمت راست خیلی بد بود ، درواقع یه جور آشغالدونی بود، از اونطرف اگر عکس رو کراپ می کردم عکس خیلی خفه و شلوغ میشد و پرسپکتیوی رو که می خواستم نمی داد بهمین خاطر علیرغم اینکه میدونستم فضای سمت چپ خیلی جالب نیست، به اجبار گذاشتمش، اما ممنون از نظرتون شاید باید از زاویه دیگه ای امتحان می کردم 🙂

  2. چه پرپکتیو خوبی داره این عکس 🙂 ابرهای در هم پیچیده شده ی آسمون هم قشنگی خاصی داره. بسیار بسیار زیباست…

  3. سلام خانم مرعشی
    ممنون سر زدین
    وقتی عکاس قابلی مثل شما تعریف کنه آدم امیدوار میشه
    البته نقدتون رو بیشتر دوست دارم
    در مورد عکس شما هم، رنگ و نور خیلی خوبی داره
    ولی کادرش…، نمیدونم ولی اگر کادر مربع هم اینجا امتحان میکردین گمونم بهتر میشد

  4. درود خانم عرشی
    نظرت راجع به کادر عمودی و بازتر چیه ؟؟؟

  5. از اين زاويه همين كادر افقي رو بيشتر دوست دارم. كليسا در عرض كادر قرار داره كه متناسب به نظر ميرسه. من بودم (كه نبودم!؟) مي‌رفتم عقب‌تر كه ستون‌هاي جلو با لنز وايد عمودي‌تر در بياد. ولي اين نوع آسمون رو مي‌پرستم.
    راستي تولدت مبارك

  6. جوون که بودم یه بار اینجا رفتم

  7. خب من چهار سال و خرده‌ای همدون بودم و اینجا رو ندیدم که هیچ، از وجودش خبری هم نداشتم!
    همدان هیچی نداشته باشه (که داره) آسمون خوشگلی دارهع مثل همینی که تو فیلمه! با ابرهای دراماتیک!

    در مورد کادر همین کادربندی به نظرم از همه بهتر باشه چون پس‌زمینهء آسمون رو به خوبی نشون می‌ده و البته میشه یه جورایی با کلیسا هم ربتطش داد.

    متشکر

پاسخی بگذارید

