زندگي زيباست

By مریم عرشی

ژوئن 9, 2010

برچسب‌ها: ،

Category: مناسبت, طبیعت

7 Comments »


19 خرداد پنجاه و نه تا امروز كه 19 خرداد هشتاد و نه است يعني سي سال 🙂

ممنون از همه كسانيكه در صندوقك و فرندفيد و ايميل اين روز رو به من تبريك گفتند ، خودم به خودم اين دسته گل را كادو دادم و دوباره خودم اين را تقديم شما مي‌كنم. سپاس بينهايت🙂 ، و مثل هميشه از آقاي همسر هم به اندازه تمام مهربانيش ممنونم كه بيشترين معياريست كه من مي‌شناسم . 🙂 با وجود اينهمه زيبايي در زندگيم و اينهمه دوست خوب چطور مي توانم براي اين گذر عمر ناسپاس باشم، باهمه سختيها زندگي زيباست 🙂

ExposureTime:1/80

FNumber:2.8

ISO:400

FocalLength : 24 mm

7 Responses to “زندگي زيباست”

  1. من هم به اندازه ی خیلی خیلی زیاد تبریک می گم بهتون رفیق خوب! 🙂

  2. بهترین ها رو توی این روز عالی براتون آرزومندم و شادباش میگویم به شما دوست عزیز و عکاس کم نظیر : )

  3. تبریکات بی پایان به خاطر سالروز تولد و متن و عکس زیبا. با آرزوی بهروزی و شادکامی.

  4. ممنون از کامنتتون در مورد عکس من 🙂

  5. من از قافله عقب موندم .
    تبریک.

پاسخی بگذارید

