گرگ و ميش

By مریم عرشی

اکتبر 15, 2010

Category: Landscape, Nature, طبیعت

13 Comments »


بايد براي اين عكس از نويز ريموور استفاده مي كردم ، اما در حال حاضر امكانش نبود.

نكته : ايميل بنده هك شده بود بنابراين از ان پستي به اينجا هم ارسال شده بود كه البته پاك شد اما لطفا اگر از ريدر مي خوانيد ، به سايتي كه در آن پست نوشته شده، مراجعه نفرماييد.

باتشكر و پوزش :مريم عرشي

 

13 Responses to “گرگ و ميش”

  1. خیلی زیا بود مرسی

  2. عکس طلوع و غروب خوردشید دوست داشتی و زیباست. مخصوصاً اگه خوب گرفته شده باشه. مثل همین عکس! با کوه هایی که اینجوری لایه لایه جدا شده اند…

  3. سلام مریم عزیز
    عکس به نظر من که عالیه… نمی دونم اگه نویز ریموور می زدی چطور می شد اما الان عالیه…
    ممنون که زود خبر دادی بابت ایمیلت عزیزم.. من اصلا بازش نکردم اون ایمیل رو.

  4. خورشید پرتغالی …
    فوق العاده س

  5. از «نوستالژی کریم شیره ای های امروزی» و «کافه پیانو» و «هدفمند کردن یارانه ها» نوشته ام …

  6. سلام…چه رنگ خوبي
    مرسي خانم عرشي

  7. سلام
    دیدم.. لایه های تو در توی کوهها جذابیت دلنشینی دارد.

  8. عکس زیبا و خیلی خوش‌رنگی شده، غروب زیبایی رو به تصویر کشیدین!

    به‌جز لکه‌ی نسبتاً بزرگ و دایره‌ای شکلی که بالای عکس دیده می‌شه چیزی برای حذف یا ادیت از نظر من وجود نداره و من که نویزی نمی‌بینم، دخیره کردم و اسلاید شو دیدم، حتی تو بخشای سیاهشم نویز نداشت! شاید تو سایز بزرگ داشته باشه و یا لایه‌ها پیکسل پیکسل شده باشن! تصویر اما خیلی شفاف ِ

  9. سلام
    تعدادی از ثبتهایتان را دیدم.اینکه عکاس هر چیزی که هست را برای عکس انتخاب کند,بسیار عالیست.البته به نظر من چیزهایی که نیست هم میشود نوعی عکس باشد !
    عکسهایتان نیاز به دقت بیشتری در ترکیب بندی دارد و اگر از ادیت و یا ادیته بهتری استفاده شود,جذابیت ثبتهایتان دوچندان خواهد بود.این نظر یه آماتور در عکاسی بود
    موفق باشید

  10. سلام دوست عزيز

    با گزارشي از فستيوال موسيقي هرمزگان و حضور اسحق احمدي بروزم و منتظر حضور هميشگي شما …

    موفق باشين

  11. نویز رو می شه ندید. رنگ رو باید دید. جالب که من هم غروبی هستم امروز که اینجا سرزدم.

  12. سلام
    این عکس نیازی ب رفع نویز نداره
    بسیار ساده – فلت و واضح هست
    یلدا مبارک

پاسخی بگذارید

