شروع ششمين سال


با خودم عهد دارم تا زمانيكه اين زندگي همچنان برايم به اندازه روز اول و حتي بيشتر لذت بخش و شادي‌آفرين است، هر سال 2 آذر را خانه مجازيم يادآوري كنم 🙂

اين عكس رو دوست دارم ، چون پر از آرامشه 🙂 آرامشي كه هميشه پشتيباني كننده همراهشه. ممنونم ازت و افتخار مي‌كنم كه در 5 سال گذشته كنارت بودم .

 

15 Responses to “شروع ششمين سال”

  1. تبریک می گم….
    انشالله که خدا شما دو تا رو برای هم حفظ کنه عزیزم.
    از صمیم قلب تبریک می گم بهت..

  2. چه عهد خوب و شیرینی : )
    کنار هم، پر از آرامش و پشتیبان هم باشید توی لحظه لحظه ی زندگیتون.

  3. اولا خوشحالم که با اینجا اشنا شدم
    دوم اینکه چه عکس قشنگیه
    سوم هم اینکه این 5 سال به توان ان برسه شادی و ارامش جاری در زندگی تون

  4. هرچند دو روز گدشته ولی قدیمی که نمیشه تبریک میگم این سالگرد رو.

  5. سلام
    چرا شما این سرویس رو برای وبلاگ دهی انتخاب کرده اید؟
    الان که تات وب نماد پیشرفت و امکانات در ایران هستش و وبلاگنویسان رو داره به سمت خودش جذب میکنه.شما هم میتونید هم اکنون به تات وب بپیوندید و پیشرفت را احساس کنید. http://www.tatweb.ir
    تات در گذشته یعنی فارسی

  6. http://boorjsina.blogspot.com/2010/12/blog-post_19.html
    یک فتو بلاگ آشنا ، یک انتخاب جهانی

  7. خیلی وقته توفیق دیدار سایت برایم میسر نشده بود
    خوشحالم که بعد مدتها با یک عکس عالی و دوست داشتنی بروز شدید
    به امید صدمین سال

  8. What a beautiful portrait, DOF is perfect Well done !!

  9. چه عهد و پيمان قشنگي.
    اميدوارم سال هاي سال با هم خوش بخت باشين.

  10. چه خوبه

    امیدوارم همین طور باشه تا همیشه

    من هم بعد از شش سال پیوندتان را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم D:

    ممنون از تبریکات و محبتت مریم‌جان

پاسخی بگذارید

