تندیس عشق – باتومی


This Metal sculpture(Batumi, Georgia) is figures of a man and a woman who chane their position every 8-10 minutes.

تندیس عشق در شهر باتومی و در کتار ساحل قرار گرفته است ، دو تندیس زن و مرد مسیر ثابتی را بسوی یکدیگر طی کرده و از داخل هم رد می شوند و به جای یکدیگر می روند.

5 Responses to “تندیس عشق – باتومی”

  1. سلام همیشه دوست
    زیبایی تندیس و ثبت خوب شما را که ببینیم و بگذریم می رسیم به حسادتی که من دارم نسبت به شما می ورزم .. گرجستان بودن یعنی سرانجام یک سفر . چیزی که شور در من می آفریند اما کمتر سهم لحظه هایم میشود. پس بگذارید لااقل به بودنتان در آنجا حسادت کنم. البته حسادتی نامحسوس!

  2. من راجع به این شنیده بودم. خیلی جالبه.

  3. Splendid cons dive, the graphics are great. A wonderful image. Nice day.

  4. چه تندیس جالبی خیلی جالب.

  5. چه ذهن خلّاق و تندیس زیبایی. و صد البته عکس هم بسیار قشنگه 🙂

پاسخی بگذارید

