By مریم عرشی

دسامبر 3, 2007

Category: Uncategorized

15 Comments »


 

برای لذت بردن ، برای آرامش داشتن حتما نیازی نیست در سواحا هاوایی باشیم . با یک چراغ کوچک در کنار یک آبی وطنی هم می توان همه جا را روشن دید.

15 Responses to “”

  1. سلام دوست گرامی,کار قبلی هم عکس از وسط نصف شده بود ولی بدلیل وجود خورشید زیاد به چشم نمی آمد ولی در اینجا کاملا مشهود است. شما یه فضای خالی بالای کادر دارید که هیچ استفاده ای از آن نشده است و به کادربندی هم کمکی نکرده است. در ضمن یه تکه از سنگ فرش مشخص است که عملا از رده خارج است و فقط فضا را پر کرده است.جسارت بنده را ببخشید.بدرود.

  2. ثبت زیبایی شده. ممنون از ارسال آن.موفق باشید.

  3. شاید اگه یه عامل انسانی تو این عکس بود ، عکس زیبا و با معنی می شد

  4. ها منظورت آبی 15% وطنیه؟ از اون حرفاستا حالا بعدن شاید خطابه ای راندم ولی خب این عکس که به نظر من پر از آشفتگیه البته خب خیلی ربط به حس الان من و تفاوتش با حس لحظه ای که تو عکس رو گرفتی!

  5. البته با اون آبی ها میشه قشنگتر روشن تر دید D:

  6. نه نیکیتاک خان/خانوم جانمنظور اون آبییه که داره به تبدیل به بلور نمک میشه و ما هم هی میگیم کی بود کی بود من نبودم تقصیر آستینم بود …البته شاید هم اون آبیی باشه که … راستی اومدین چندم جدول؟

  7. یه «به» اون وسط … اون بالا … تو کامنت قبلیه اضافیه …

  8. با نظر شما در توضیح عکس کاملا» موافقم. پیروز باشید.

  9. سلامحس خیلی ثشنگی از این عکس گرفتمبا عکسی دیگر و یادداشتی جدید به روزم:حرکت کاروان و صدای زنگوله ها!به امید دیدار شما در عکسخانه

  10. گرفتن عکس خود نوعی هنر است و من عکس‌های گرفته شده از طبیعت را دوست می‌دارم.شما همدانی یا همدانی‌الاصل نیستید؟

  11. سلام گرامیمرسی از عکسها و از مطالب مفید و ارزشمند.این جور چراغها برای من هم جاذبه ای خاص دارند و نوعی احساس غریب رو در من ایجاد میکنند که شاید توصیفش کمی مشکل هست…با اجازه لینک میکنم. البته از قبل هم از مراجعین وبلاگتون هستم.شاد باشید

  12. سلام جه حس خوبی داره این عکس یه جور امید توش موج میزنهممنون

  13. سلام بهتون برای این عکس زیبا تبریک میگمعکس قشنگی گرفتین

بیان دیدگاه